از طرح های آبیاری تحت فشار حمایت می شود

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
  • بازدید : ۷۴۶
معاون آب، خاک و صنایع وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه از طرح های آبیاری تحت فشار حمایت می کند افزود : این حمایت ها در استان آذربایجان شرقی به دلیل مسایل دریاچه ارومیه جدی تر است.
به گزارش روز شنبه روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، 'سید رحیم سجادی' در آیین تجهیز 70 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان بستان آباد به سامانه آبیاری تحت فشار در روستای اشتلق علیا که با حضور 'خلیل آقایی 'قائم مقام وزیر جهادکشاورزی در امور مجلس و دیگر مسوولان وزارتی و استانی انجام شد افزود : این معاونت همچنین از طرح های صنایع کشاورزی با پرداخت تسهیلات لازم حمایت می کند.
'غلامرضا نوری' نماینده بستان آباد نیز در این مراسم گفت: در شرایط فعلی و کم آبی استان و مشکلات دریاچه ارومیه لازم است هم دولت از طرح های آبیاری تحت فشار حمایت کند و هم کشاورزان با مراجعه به سازمان جهاد کشاورزی نسبت به استفاده بهینه از آب کشاورزی همت کنند.
'جبرئیل زمانی' مجری طرح آبیاری بارانی در روستای اشتلق علیا نیز با بیان اینکه برای اجرای این طرح از محل اعتبارات بانکی، کمک های بلاعوض دولتی و همچنین آورده شخصی استفاده شده است ،گفت: برای انجام 70 هکتار مساحت طرح آبیاری تحت فشار ، هفت میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار دولتی پرداخت شده است.
بگفته وی این طرح در مجموع با 10 میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

خبرگزاری ایرنا – 93/6/30

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.