لیست کاملی از مقالات کشاورزی ، اخبار کشاورزی ، محصولات کشاورزی در پرتال B2B بازار بزرگ کشاورزی

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۱۰/۰۴
  • بازدید : ۱۶۹۷
سایت بازار بزرگ کشاورزی ، یک پرتال B2B در زمینه کشاورزی بوده که عمده فعالیت این سایت بر اساس خرید و فروش محصولات کشاورزی بوده و شرکتهای تولید کننده و تامین کننده کالاهای کشاورزی اعم از ماشین آلات کشاورزی ، ادوات کشاورزی ، لوله و لوازم آبیاری ، تجهیزات آبیاری ، تجهیزات گلخانه ، تجهیزات مرغداری ، ماشین آلات تولید خوراک دام ، دستگاه آب شیرین کن و دستگاه تصفیه آب ، پوششهای ذخیره آب ، انواع کود شیمیایی ، انواع سموم کشاورزی ، انواع بذر و نشاء ، انواع نهاده کشاورزی و نهاده دام و طیور ، ادوات فضای سبز و باغبانی ، تجهیزات زنبورداری ، گیاهان دارویی ، مخازن ذخیره آب ، مخازن پلی اتیلن و ... میتوانند به معرفی محصولات و تولیدات خود بپردازند .
سایت بازار بزرگ کشاورزی یکی از معدود سایتهای کشاورزی فعال بوده که در آن علاوه بر خرید و فروش انواع کالا و محصولات تولید شده در بخش کشاورزی ، بخشهای فعال و پرکاربرد دیگری نیز وجود دارد .
در سایت بازار بزرگ کشاورزی ، کلیه اخبار کشاورزی کشور به صورات روزانه از کلیه سایتهای کشاورزی ، جمع آوری و به صورت مجموعه ای کامل و دسته بندی شده ،در دسترس عموم قرار می گیرد .
برای دسترسی به بخش اخبار کشاورزی ، در سایت بازار بزرگ کشاورزی ، میتوانید با مراجعه به بخش اخبار و مقالات و با کلیلک بر روی بخش اخبار کشاورزی ، جدیدترین اخبار کشاورزی روز را مطالعه نمایید .
علاوه بر این ، سایت بازار بزرگ کشاورزی ، کاملترین سایت کشاورزی فعال در زمینه گردآوری مقالات کشاورزی می باشد . در این سایت کلیه مطالب علمی و مقالات کشاورزی به صورت دسته بندیهای جدا گانه و به تعداد بسیار زیاد ، جمع آوری گردیده و کاربرانی که در جستجوی انواع مقالات کشاورزی و دام و طیور می باشند ، میتوانند با مراجعه به بخش مقالات کشاورزی موجود در سایت ، با انتخاب موضوع مورد نظر خود ، به مقالات کشاورزی و یا اخبار کشاورزی مورد نظر خود دسترسی یابند .
همچنین در سایت بازار بزرگ کشاورزی ، بخشی تحت عنوان خرید و فروش کشاورزی وجود دارد که در این بخش ، کشاورزان محترم در سراسر کشور ، قادر خواهند بود اقدام به فروش محصولات باغی ، زراعی و دامی خود و یا ماشین آلات کارکرده و دست دوم خود نمایند.
بخش خرید و فروش کشاورزی سایت بازار بزرگ کشاورزی به دلیل مراجعه کنندگان و بازدید زیاد از این بخش ، از جایگاه بسیار خوبی بر خوردار می باشد.
در بخش نمایشگاههای کشاورزی ، به صورت کامل ، لیستی از نمایشگاه کشاورزی داخلی و خارجی به صورت کامل به همراه عنوان نمایشگاه ، تاریخ و مکان نمایشگاه در سایت ثبت شده است .

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.