صادرات بیش از 120 هزار تن انواع محصولات کشاورزی استان مازندران به خارج از کشور

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۹/۱۸
  • بازدید : ۷۸۶
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات بیش از 120 هزار تن انواع محصولات کشاورزی از استان مازندران به خارج از کشور در یادزه ماهه اول سالجاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، دلاور حیدرپور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران اظهار داشت: در یازده ماهه سالجاری، افزون بر 120 هزار تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش بیش از 177 میلیون و 835 هزار و 284 دلار از استان مازندران به خارج از کشور صادر گردید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی سی درصد و از لحاظ ارزش 24 درصد رشد داشته است.
وی با بیان اینکه این محصولات شامل فرآورده های مرکبات، به، سیب درختی، گل و گیاهان زینتی، کیوی و سایر محصولات کشاورزی (شلیل، خیار، هندوانه، موز، انار، فندق، کلم، فلفل دلمه ای) استان مازندران بوده اند.
وی در پایان، افزایش سطح مهارت و تخصص صادر کنندگان محصولات کشاورزی، تنوع محصول و کیفیت محصولات کشاورزی، اعزام و پذیرش هیئت های تجاری بازاریابی، وجود مشرکات تاریخی و فرهنگی و مذهبی با برخی از کشورهای هدف و ... را از دلایل عمده رشد صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران به خارج از کشور در یازده ماهه سالجاری برشمرد.

اخبار سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران - 92/12/17

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.