برخورد قاطع با کشاورزان جنوب تهران که از پساب فاضلاب استفاده کنند

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۴/۳۱
  • بازدید : ۹۰۹
معاون استاندار تهران از برخورد قاطع با کشاورزان شهرری که از پساب فاضلاب استفاده کنند، خبر داد.
هدایت الله جمالی پور، در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این که آب آلوده فاضلاب های تهران در شهرستان ری روان است، افزود: این روان بودن و در دسترس قرار داشتن آب های فاضلاب، می تواند محل سوء استفاده کشاورزان متخلف قرار گیرد.
وی اضافه کرد: سیاست دولت و سیاست مسئولان شهرستان ری برخورد قاطع با افراد متخلفی است که از این آب های آلوده استفاده می کنند و قطعا با جدیت پای کار بوده و با افرادی که با استفاده از آب های آلوده و آبیاری مزارع سلامت مردم را به خطر می اندازند برخورد خواهیم کرد.
فرماندار ویژه ری گفت: سلامت مردم محلی نیست که کسی بخواهد با آن تجارت کند، تا امروز برخوردهای شدید با این تخلفات داشتیم، از این پس نیز برخورد خواهیم کرد.
معاون استاندار تهران با اشاره به احداث دو تصفیه خانه فاضلاب در شهرستان ری گفت: در سفر آقای رییس جمهور به شهرستان ری مصوب شد، که دو تصفیه خانه در مسیر رودخانه های «فیروزآباد» و «سرخه حصار» که فاضلاب را به سطح شهرستان ری منتقل می کنند، احداث شود.
وی اضافه کرد: عملیات اجرایی احداث این تصفیه خانه ها نیز آغاز شده و امیدواریم، وزارت نیرو به سرعت ساخت این تصفیه خانه را به بهره برداری برساند تا دیگر شاهد وجود آب های آلوده در سطح منطقه نباشیم.

خبرگزاری مهر – 96/4/31

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.