مرغداران از نگهداری مرغ با وزن بالا در سالن‌ها پرهیز کنند

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۶/۲۹
  • بازدید : ۵۴۳
مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان مرغ را به بازار عرضه کنند و در سالن‌ها نگه ندارند، خاطرنشان کرد: مرغداران از نگهداری مرغ با وزن بالا در سالن‌ها پرهیز کنند.
عطاءالله حسن‌زاده ، اظهار کرد: با توجه به جوجه‌ریزی، تولید و تغییرات آب و هوا انتظار کاهش قیمت مرغ را داشتیم که در حال حاضر از مرغ قیمت ۵ هزار و ۵۰۰ تومان درب مرغداری به ۵ هزار و ۱۰۰ تومان رسید.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران با اعلام اینکه نگران کاهش قیمت مرغ هستیم، اضافه کرد: اگر قیمت از این میزان کاهش یابد مرغداران متضرر خواهند شد.
وی بیان کرد: قیمت جوجه نیز از سال گذشته افزایش یافته به‌طوری‌که در ماه گذشته حتی به 2هزار و 700 تومان نیز رسید، در حال حاضر قیمت جوجه به ۲هزار و ۲۰۰ تومان رسید.
مدیرعامل اتحادیه مرغداران مازندران تصریح کرد: با توجه که مرغداران جوجه را با قیمت بالا خریداری کردند این امر برای ۴۵ روز آینده پاسخگو نخواهد بود.
حسن‌زاده با تأکید بر اینکه تولیدکنندگان مرغ را به بازار عرضه کنند و در سالن‌ها نگه ندارند، خاطرنشان کرد: مرغداران از نگهداری مرغ با وزن بالا در سالن‌ها پرهیز کنند.
وی ادامه داد: همچنین پیشنهاد ما به پشتیبانی امور دام این است خرید مرغ منجمد با قیمت ۷هزار و ۳۰۰ تومان باشد کمتر از این قیمت با توجه به هزینه‌های تمام شد به ضرر تولیدکنندگان خواهد بود.

خبرگزاری موج – 96/6/29

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.