جهاد کشاورزی از برندسازی محصولات کشاورزی حمایت می‌کند

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۲۶
  • بازدید : ۵۹۰
برندسازی تاثیرگذار در بخش کشاورزی، در گرو تکمیل بودن زنجیره طراحی تولید، فرآوری، بازاریابی، فروش و صادرات است.
معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران در مورد نقش و تاثیر برندسازی در رونق اقتصاد بخش کشاورزی می گوید: تولیدکننده‌های خرد، نه‌تنها توانایی کنترل کیفیت محصولات تولیدی و تولید به اندازه کافی را ندارند، بلکه سیستم مالی آن ها قادر به ایجاد و ساخت برند شناخته شده و محبوب نیست.
علی‌اکبر مهرفرد با بیان اینکه برندسازی با بزرگ شدن شرکت‌های تولیدی - تجاری شکل می‌گیرد که این امر از برنامه‌های در اولویت وزارت جهاد کشاورزی است، اظهار می دارد: برندسازی تاثیرگذار در بخش کشاورزی، در گرو تکمیل بودن زنجیره طراحی تولید، فرآوری، بازاریابی، فروش و صادرات است.
وی در ادامه به یکی از نمونه‌های موفق در امر برندسازی بخش کشاورزی که در رونق بخش کشاورزی تاثیر‌گذار بوده است، به شرکت کشت و صنعت «روژین‌تاک» در استان کرمانشاه اشاره می کند ومی گوید: این برند یکی از برندسازهای موفق کشور است که در استان کرمانشاه فعالیت خوبی داشته و دارد و با ۳ هزار کشاورز قرارداد همکاری دارد. همکاری‌ای که موجب رونق کشت گوجه فرنگی در آن استان و تنظیم بازار این محصول در منطقه نیز شده است.
معاون بازرگانی و صنایع کشاورزی وزیر جهاد کشاورزی تاکید می کند: همزمان با تولید، باید بازار محصولات کشاورزی توسعه یابد؛ چرا که تولید بدون بازار و تقاضا مفهومی ندارد.

خبرگزاری ایانا – 96/11/26

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.