افزایش مجدد قیمت تخم مرغ

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۰۲
  • بازدید : ۳۵۸
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار استان تهران افزایش قیمت نهاده‌ها و ازدیاد تقاضا برای تخم‌مرغ را دلیل اصلی نوسان قیمت این محصول اعلام کرد.
ناصر نبی پور رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران، از افزایش 200 تومانی نرخ تخم مرغ در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون نرخ هر کیلو تخم‌مرغ درب مرغداری 5 هزار و 500 تا 5 هزار و 600 ، متوسط دانه‌ای 380 و شانه‌ای 11 هزار و 300 تومان است.
وی افزایش قیمت نهاده‌ها و ازدیاد مصرف را دلیل اصلی نوسانقیمت تخم‌مرغ نسبت به هفته‌های اخیر اعلام کرد.
نبی‌پور با انتقاد از نوسان شدید قیمت نهاده‌ها، افزود: در سه ماه اخیر نرخ هر کیلو ذرت 850 و کنجاله سویا 2 هزار تومان بود که هم اکنون با افزایش قابل توجهی هر کیلو ذرت با نرخ هزار و 200 و کنجاله سویا 2 هزار و 400 تومان عرضه می‌شود.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مرغ تخم‌گذار، تصریح کرد: با توجه به نوسان شدید قیمت نهاده‌ها، نرخ تخم‌مرغ در بازار غیرقابل پیش‌بینی است و حال باید منتظر ماند و دید که بازار نهاده‌ها به کدام سمت و سو می‌رود.
وی با اشاره به اینکه آنفلوانزای حاد پرندگان کماکان ادامه دارد، تصریح کرد: از ابتدای سال 25 تا 26 گله در یزد، کاشان و اشتهارد معدوم شدند که بنا برآخرین اعلام صندوق بیمه تا کنون 60 درصد خسارت ناشی از آنفلوانزا پرداخت شده است.

خبرگزاری افکار نیوز – 97/2/2

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.