برخورداری از تبلیغ رایگان در سایت و اپلیکیشن بازار بزرگ کشاورزی ایران با نصب اپلیکیشن

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۲/۲۶
  • بازدید : ۱۹۵۴
بازار بزرگ کشاورزی ایران با هدف ارایه خدمات به روز و گسترده به جامعه بخش کشاورزی و معرفی هر چه بهتر جدیدترین محصولات و کالاهای تولید شده در حوزه دام و طیور و کشاورزی و معرفی شرکت های واردکننده، تولیدکننده و توزیع کننده در این حوزه، اقدام به طراحی و راه اندازی اپلیکیشن بازار بزرگ کشاورزی نموده است .
در این اپلیکیشن ضمن معرفی شرکتهای عضو بازار بزرگ کشاورزی، این امکان برای کاربران عزیز خواهد بود که به لیست جدید ترین محصولات حوزه کشاورزی دسترسی داشته و با صرف کمترین زمان، بهترین انتخاب را برای نیاز خود داشته باشند .
دسترسی به قیمت روز نهاده های کشاورزی نیز از دیگر خدمات ارائه شده توسط اپلیکیشن بازار بزرگ کشاورزی می باشد .
این اپلیکیشن همچون سایر خدمات بازار بزرگ کشاورزی، به منظور بهبود خدمات رسانی به فعالان بخش گسترده کشاورزی ایران بوده و لذا به منظور معرفی هر چه بهتر و گسترده تر آن، بر آن شدیم تا با ارائه خدمات و تبلیغات رایگان به مدت محدود، در خدمت تولید کنندگان، تامین کنندگان، کشاورزان، مرغداران، باغداران، گلخانه داران، ... و کلیه مخاطبین این صنعت باشیم .
هر یک از کاربران سایت ، با نصب اپلیکیشن بر روی موبایل یا تبلت خود، از درج یک بنر تبلیغاتی رایگان در اپلیکیشن و صفحه سایت بازار کشاورزی برخوردار خواهند شد که ضمن معرفی شرکت و تولیدات خود به صورت رایگان به مدت یک ماه، می توانند از فضای موجود جهت برند سازی و بازاریابی گسترده تر استفاده نمایند.




دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.