زیاندهی مرغداران به دلیل ناتوانی دولت در تنظیم بازار

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۶/۳۱
  • بازدید : ۳۱۵
نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور گفت: هم اکنون هر کیلو گرم مرغ درب مرغداری ۶۰۰۰ تومان از مرغداران خریداری می شود در حالی که قیمت تمام شده آن ۶۶۰۰ تومان است.
حبیب اسدالله نژاد؛ با بیان اینکه زیان مرغدارن به 600 تومان در هر کیلوگرم مرغ رسیده است، افزود: زیاندهی مرغداران به دلیل ناتوانی دولت در تنظیم بازار است.
وی از توزیع مرغ منجمد توسط شرکت پشتیبانی با قیمت هر کیلو گرم 6600 تومان خبر داد و گفت: این شرکت در حالی اقدام به توزیع مرغ به قیمت تمام شده تولید می کند که بیش از 3000 تومان برای حمل و نقل و ذخیره سازی آن هزینه کرده است.
به گفته اسدالله نژاد ؛ شاید در ظاهر اقدام شرکت پشتیبانی تامین کننده منافع مصرف کننده باشد اما در حقیقت هزینه حمل و نقل و نگهداری این مرغ ها از جیب مردم پرداخت شده است.
نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران کشور تاکید کرد: تنظیم بازار به معنی واقعی شدن قیمت ها و ثابت آن ها است اما، آنچه دولت توسط شرکت پشتیبانی انجام می دهد نه حمایت از مصرف کننده و نه تولیدکننده است.
اسدالله نژاد یادآور شد: هم اکنون با مازاد تولید رو به رو هستیم و در این شرایط نیاز به ورود مرغ های منجمد به بازار نیست و تولید پاسخگوی نیاز روزانه مردم است

خبرگزاری فارس – 97/6/31

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.