چرا واردکنندگان نهاده های دامی در تحویل تعلل می کنند

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۱۸
  • بازدید : ۵۷۲
احمد مقدسی رئیس هیات مدیره انجمن صنفی گاوداران ضمن انتقاد از نحوه تحویل و توزیع نهاده های دامی گفت : حدود پنج ماه و نیم است که پول نهاده ها را پرداخت کرده ایم اما با گذشت این همه زمان ، هنوز بخشی از محصول را دریافت نکرده ایم.
مقدسی در ادامه گفت واردات و توزیع نهاده های دامی در اختیار یک تاجر معروف است که وی در حال حاضر از تحویل بار به تولیدکنندگان خودداری می‌کند.
وی در ادامه افزود : در حال حاضر تولید کنندگان ما توان خریداری و تهیه نهاده از منابع دیگر را ندارند و ناگزیرند دامهای خود را با علف و اقلام دیگر سیر نگه دارند که از گرسنگی تلف نشوند .
مقدسی اظهار کرد: تاجر وارد کننده نهاده ها هر روز با یک بهانه جدید از توزیع و تحویل نهاده به تولید کنندگان حودداری می نماید و در حال حاضر بهانه جدید موضوع کامیون می باشد .
رئیس هیأت مدیره انجمن صنفی گاوداران در ادامه اضافه کرد : ما مقدار ۳۱۰ هزار کیلوگرم سویا خرید کرده‌ایم که از این میزان ۱۵۲هزار و ۷۴۰ کیلوگرم آن را تحویل داده اند و الباقی آن که ۱۵۷ هزار و ۲۶۰ کیلوگرم می باشد را هنوز تحویل نداده اند.
مقدسی همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود در مورد خرید توافقی شیرخام نیز گفت: خرید شیرخام فدر حال حاضر به صورت توافقی صورت نمی گیرد و به قیمت کیلویی حدود ۲,۲۰۰ تومان از دامداران خریداری می‌شود.
وی در ادامه افزود: نرخ پایه شیر خام مبلغ دو هزارتومان است که به این مبلغ باید به اضافه کرایه حمل و جوایز بهداشتی را نیز افزود.

خیرگزاری مهر – 98/3/18

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.