جزئیات تامین کننده : ایران مشعل (سهامی خاص)

  • نام تجاری: گرماتاب
  • نوع شرکت: سهامی خاص
  • مدیر عامل: احمد برنجچی
  • زمینه فعالیت: کشاورزی
  • نوع فعالیت: تولید کننده
  • شماره ثبت: 43614
  • سال تاسیس: 1360
  • آدرس وب سایت: www.garmataab.com
  • تلفن تماس: ۰۲۱۴۱۴۰۲
  • واتس اپ: 09208852956
  • نمابر: 021-88752037
  • استان: تهران
  • شهر: تهران
  • تعداد محصولات ثبت شده : 3

معرفی شرکت ایران مشعل


شرکت ایران مشعل فعالیت خود را از سال 1360 با هدف کار آفرینی و تولید در حوزه صنعت تاسیسات ایران، با حضور کارآفرینان ، جوانان و متخصصات تحصیل کرده و کارآزموده آغاز کرد.

در سال های طی شده ، همواره پیشرفت و ارتقاء این صنعت و استفاده از جوانان و صنعت گران مستعد جهت پیشبرد اهداف عالی شرکت، که همانا رشد و توسعه بخش تولید در کشور عزیزمان ایران بوده است، سر لوحه تمامی برنامه ها و فعالیت های مدیران و همکارن قرار گرفته است.

در گذر از راه پر فراز و نشیب تولید که مشکلات و مسائل آن برکسی پوشیده نیست، با پایمردی و استقامت و تلاش شبانه روزی تمامی همکاران و عزیزانی که در این سال ها شانه به شانه هم قدم برداشتیم به پیشرفت ها و افتخارات بسیاری نائل آمدیم و به عنــوان یکی از بزرگ ترین مجریان پروژه های عظیم تاسیسات در بخش عمومی و صنعتی کشور شناخته شده و همزمان از جانب سازمان برنامه و بودجه در رشته تاسیسات و تجهیزات ابنیه تعیین صلاحیت شدیم.

با توجه به تجربه و سابقه درخشان شرکت و با استعانت از نگاه پرسش گر و جستجو طلب مدیران به یکی از بزرگ ترین خلاء های موجود در سیستم های گرمایشی برای مکان ها و فضای بزرگ اعم از صنعتی، ورزشی، حوزه دام و کشاورزی، فضاهای باز و…. در کشور پی بردیم که در راستای رفع این نقص با شرکت آمبیراد انگلستان (AMBIRA) آشنا شدیم.

یکی از نقاط عطف شرکت ایران مشعل همکاری با شرکت معظم و پیشرفته آمبیراد در سال 1378 بود که این شرکت اولین و پیشرفته ترین مجتمع صنعتی- تولیدی سیستم های گرمایش تابشی در سطح جهان است.

استراتژی شرکت آمبیراد تولید دستگاه های گرمایش تابشی با کمترین میزان مصرف انرژی و کمترین میزان تولید آلاینده است.

طی تحقیقات به عمل آمده دستگاه های گرمایش تابشی به عنوان بهترین گزینه برای گرمایش محیط هایی با فضای بزرگ می باشند. به علت اینکه هم مصرف انرژی بسیار کمتری نسبت به گزینه های مشابه دارند، هم میزان تولید آلاینده کمی دارند و هم راندمان بسیار بالایی نسبت به میزان مصرف انرژی از خودنشان می دهند و از همه مهمتر هزینه تعمیر و نگهداری پایین آنها و عمر مفید بالا، استفاده از این سیستم ها را برای مصرف کننده بسیار جذاب کرده است.

بنابر این با توجه به نیاز  وافر بازار ایران به این سیستم، شرکت ایران مشعل همکاری خود را با آمبیراد انگلستان افزایش داد و توانست طی 2 سال به تولید انبوه این سیستم تحت لیسانس شرکت اصلی در ایران اهتمام ورزد.

شایان توجه است که شرکت ایران مشعل در دنیا به عنوان اولین و تنها شرکتی است که توانست به طور مستقیم از شرکت آمبیراد جواز تولید محصول اخذ نماید.

محصولات تولیدی ایران مشعل با نام تجاری” گرماتاب” در سطح بازار عرضه می شوند. لازم به ذکر است که لغت ” گرماتاب” ساخته و پرداخته ذهن خلاق کار آفرینان شرکت ایران مشعل بوده و قبل از بکار گیری آن توسط ایران مشعل در فرهنگ لغات فارسی وجود نداشته است.

” گرماتاب” برند ثبت شده شرکت ایران مشعل و متعلق به آن است.

در زمانی کوتاه با همت والای تمامی همکاران تولید و عرضه محصولات گرمایش تابشی با نام تجاری ” گرماتاب” چنان گسترده شده که ” گرماتاب” به عنوان نام خاص این گروه از محصولات در ایران شناخته می شود.

با توجه به اینکه ایران مشعل همواره بحث کیفیت و فعالیت در سطح عالی برایش در درجه اول اهمیت قرار داشته است طی سال های فعالیت، به تاسیس اولین آزمایشگاه مجهز آزمون استانداردهای این محصول اقدام کرد و اولین شرکت دریافت کننده استاندارد ملی ایران در این محصول شد.

امروز این افتخار را داریم که طی 20 سال عرضه ” گرماتاب” در ایران، موفق به فروش بیش از 50000 دستگاه در صنایع مختلف شدیم و همواره انتخاب اول مشتریان هستیم و به عنوان بزرگترین تولید کننده و عرضه کننده سیستم های گرمایش تابشی در ایران به فعالیت خود با امید و قدرت ادامه می دهیم.

ما به هیچ عنوان کیفیت را فدای قیمت نمی کنیم.