بررسی استمهال وام مرغداران در نهاد ریاست جمهوری

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۲/۱۴
  • بازدید : ۱۱۷۰
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران گوشتی با اشاره به خواسته‌های امروز مرغداران در مقابل نهاد ریاست جمهوری گفت: حوزه مربوطه در نهاد ریاست جمهوری پیگیری استمهال وام‌های بانکی مرغداران را از بانک‌ها قول داد.
محمد‌علی کمالی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در مورد اعتراض امروز مرغداران مقابل نهاد ریاست جمهوری گفت: صنعت مرغداری مدتی است که به علت عدم تعادل هزینه‌های تمام شده و فروش با مشکل مواجه شده و اعتراض امروز مرغداران مقابل نهاد ریاست جمهوری هم به این علت بود.
وی با بیان اینکه مرغداران به علت ضرر و زیان قادر به بازپرداخت اقساط وام‌های بانکی نیستند، افزود: در این اعتراض مرغداران خواستار استمحال وام از بانک‌ها شدند.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران گوشتی تصریح کرد: بنابراین حوزه مربوطه در نهاد ریاست جمهوری قول داد تا پیرامون تقاضای مرغداران برای استمهال وام بانکی مکاتبات لازم برای اخذ فرصت مناسب از بانک‌ها انجام دهد و با رایزنی در این خصوص از بانک‌ها بخواهد تا بدهی معوقه مرغداران را به اجرا نگذارند.
کمالی با اشاره به مازاد تولید مرغ و نیاز به صادرات برای تعادل در بازار گفت: همچنین مرغداران در این اعتراض خواستار کمک دولت و پرداخت مشوق‌های صادراتی شدند.
وی بیان داشت: تولید کنندگان مرغ گوشتی کشور در تجمع امروز خواستار شدند تا شرکت پشتیبانی امور دام نقش حمایتی خودش را از تولید‌کنندگان ایفا کند و با عرضه بی‌موقع مرغ به بازار موجب بر هم زدن بازار نشود.
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران گوشتی تصریح کرد: ضمنا از شرکت پشتیبانی امور دام خواسته شد تا برای خرید مرغ براساس نظر تشکل‌ها و اتحادیه‌های مربوطه اقدام شود.
کمالی با اشاره به ضرر و زیان تولید‌کنندگان مرغ گوشتی بیان داشت: بطور متوسط تولید‌کنندگان در تولید هر کیلوگرم مرغ هزار تومان ضرر می‌کنند.
وی افزود: 2 روز قبل قیمت خرید مرغ زنده به شدت کاهش یافت به طوری که قیمت آن به کمتر از 3 هزار تومان رسید اما امروز قیمت خرید هر کیلوگرم آن به 3450 تومان افزایش یافت.

خبرگزاری فارس – 95/2/14

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.