بانک اطلاعات 35000 کشاورز،دامدار و مرغدار

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
  • بازدید : ۸۲۳۱
یکی از مشکلات چرخه ی تولید محصولات کشاورزی ؛ موضوع بازاریابی و دسترسی به خریدار می باشد. از دیر باز عرضه محصولات تولیدی کشاورزی ، دامداری و مرغداری از طریق واسطه ها صورت می گیرد اما گردش جریان محصولات به این صورت باعث شده که سودمندی کشاورزان از تولید محصولات کشاورزی به حداقل برسد و واسطه ها بیشترین سود را کسب نمایند. در سالیان اخیر ، فناوری اطلاعات و ارتباطات در عرصه تجارت ، بسیاری از این چالش ها را از پیش رو برداشته است . از تجارت الکترونیک می توان در توسعه ی بخش کشاورزی و برای بازاریابی محصولات کشاورزی استفاده نمود، قابلیت استفاده از اینترنت در عرضه محصولات کشاورزی به بازار از مزایای قابل توجه این فن آوری می باشد.
بازار بزرگ کشاورزی ایران به منظور ایجاد ارتباط مناسب بین تولید کنندگان و کشاورزان و دامدار و مرغداران و بالعکس و به منظور کم کردن نقش دلال و واسطه و ایجاد فضای مناسبی جهت رونق کسب و کار در حوزه کشاورزی ایجاد شده است.
این بازار با در دسترس داشتن ابزاری مناسب توانسته است طی سالهای اخیر در این حوزه گامهای موثری بردارد . یکی از این ابزار استفاده از بانکی مشتمل بر 35000 شماره تلفن ، حاوی شماره تلفن کشاورزان ، باغدار و گلخانه داران ، دامداران و مرغداران می باشد . بانک اطلاعات کشاورزان در طول شش سال فعالیت بازار بزرگ کشاورزی ، شرکت در نمایشگاه های مختلف کشاورزی و دام و طیور و شرکت و برگزاری همایش و سمینارهای مختلف جمع آوری گردیده و پس از تفکیک این اطلاعات ، بر اساس پیش شماره استانها ، به عنوان یکی از خدمات ، در دسترس اعضاء محترم سایت قرار گرفت .
برای استفاده از بانک اطلاعات کشاورزان و ارسال پیامک با شماره های بازار بزرگ کشاورزی تماس حاصل نمایید :


05138661655




دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.