دستگاه تصفیه آب خانگی

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
  • بازدید : ۴۱۱
انسان همواره در جستجوی راههایی برای بالابردن کیفیت آب آشامیدنی خود بوده و در هر برهه ای از زمان برای تصفیه آب از وسیله ای بهره برده است .
امروزه دیگر تنها ملاک و معیار انتخاب دستگاه تصفیه آب خانگی ، استفاده از حواس پنجگانه انسان نمیباشد . به مرور گزینه های دیگری غیر از حواس پنجگانه انسان برای تایید یک دستگاه تصفیه آب خانگی مناسب اضافه شد . گذراندن آب از فیلترهای پارچه ای ، تقطیر و جوشاندن آب و ... از راههای اولیه تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب خانگی بود .
امروزه برای تصفیه آب شرب و اطمینان از عدم آلودگی های احتمالی آب از دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده می شود.
دستگاه تصفیه آب خانگی در انواع گوناگون ساخته می شود. مهمترین فاکتور دسته بندی دستگاه تصفیه آب خانگی تعداد مراحل تصفیه آب می باشد . عموما دستگاه تصفیه آب تک مرحله ای ، دستگاه تصفیه آب دو مرحله ای ، دستگاه تصفیه آب .. ، دستگاه تصفیه آب هفت مرحله ای می باشد .
در مرحله اول همه انواع دستگاه تصفیه آب خانگی از فیلتر پلی پروپیلن استفاده می گردد .مرحله دوم در دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده از فیلتر کربن پودری می باشد . مرحله سوم در دستگاه تصفیه آب خانگی فیلتر کربن بلاک و مرحله چهارم که مهمترین مرحله تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب خانگی می باشد ، استفاده از روش اسمز معکوس می باشد .مرحله پنجم در دستگاه تصفیه آب خانگی استفاده از فیلتر کربن خطی می باشد و مرحله ششم که در دستگاه تصفیه آب خانگی می تواندانتخابی باشد ، استفاده از فیلتر معدنی یا ORP می باشد . در مرحله هفتم دستگاه تصفیه آب خانگی یو وی به منظور ضد عفونی انتهایی روی دستگاه تصفیه آب خانگی قرار می گیرد .
دستگاه تصفیه آب خانگی بسته به نوع مصرف و نیاز و همچنین بسته به نوع آبی که قرار به تصفیه آن می باشد انتخاب و مورد استفاده قرار می گیرد.

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.