دستگاه تصفیه آب و آب شیرین کن و نحوه کار آنها

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
  • بازدید : ۵۶۷
بهترین دستگاه های آب شیرین کن و دستگاه تصفیه آب خانگی چیست؟ قیمت آب شیرین کن خانگی چقدر میباشد؟ کاربرد آب شیرین کن چیست؟
معمولا جایگاه دستگاه تصفیه آب خانگی در محل مصرف آب شرب مانند آشپزخانه، آبدارخانه, انواع آبسردکن ها استفاده قرار دارد. دستگاه آب شیرین کن و تصفیه آب انواع مختلفی از لحاظ سیستم تصفیه دارد که هر یک به تنهایی دقتی متفاوت دارند. هر مصرف کننده قادر خواهد بود با توجه به کیفیت آب در دسترس خود مدل دستگاه اب شیرین کن خود را تعیین نماید. علت تفاوت موجود در دستگاه تصفیه آب در دقت، تعداد و نوع فیلترها، محل نصب و امکانات دستگاه است.
دستگاه های تصفیه آب خانگی با توجه به مدل مشخص شده، میتوان آنها را در زیر ظرفشویی، روی میز آشپزخانه قرار داد.
دقیقا آخرین مرحله شبکه توزیع آب که زمان به شرب آب میباشد. که دقیقا زمان مصرف آب، کلیه املاح مضر مانند: زنگ لوله ها آهنی، آرسنیک، نیترات، سرب ، کلر، کادمیوم و ... از آب ازبین میرود و آب را سالم در منبع دستگاه تصفیه آب تحویل ما مینماید. شما میتوانید آب تصفیه شده را از طریق یک شیر آب از دستگاه آب شیرین کن برداشت نمایید.
نکات درباره خرید دستگاه تصفیه آب
در حال حاضر افزایش املاح و آلودگی های آب تحت تاثیر عواملی چون ازدیاد جمعیت، افزایش آلاینده ها، اصطحلاک سیستم های انتقال آب, منطقاً به سوی دستگاه تصفیه آب خانگی و دستگاه آب شیرین کن ها کشیده است و از طرف دیگر قطعات بدون استاندارد و تجهیزات بی کیفیت دستگاه تصفیه آب وارد میشود که باید به نکات مهم در تهیه دستگاه تصفیه آب و دستگاه آب شیرین کن ها بدانیم.
آیا بدنبال دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت میباشید؟!
دستگاه تصفیه آب ارزان قیمت بهتر است یا دستگاه تصفیه آب قیمت مناسب؟ باید به این نکته توجه کنید که میان قیمت ارزان و قیمت مناسب تفاوت زیادی وجود دارد. آنچه مشخص است را نمیتوان استانداردهای معتبر جهانی را فدای قیمت پایین نمود.
با توجه به این موضوع که دستگاه تصفیه آب ارتباط بسیار نزدیکی با سلامت شما و خانواده شما دارد باید در خرید دستگاه تصفیه آب بیشتر دقت شود. خرید یک دستگاه تصفیه آب بی کیفیت باعث ورود مواد خطرناک به بدنتان میشود.
دستگاه تصفیه آب خانگی را حتما از نمایندگی های معتبر و گارانتی دار خرید نمایید.
مخازن دستگاه تصفیه آب
یکی از نکاتی که خریداران به آن توجه ندارند حجم مخزن دستگاه تصفیه آب میباشد. مخزن باید متناسب با نیاز مصرف خریداران باشد. یک خانواده 4 نفره که مصرف روزانه آنها 3 تا 5 لیتر میباشد. باید از مخازن 6 لیتری تا بتواند در طول روز یک بار مخزن دستگاه را خالی و پر نماید. برای مصرف بیشتر از مخازن دوازده لیتری استفاده میشود.

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.