تعداد محصولات: 148
با این بخش بیشتر آشنا شوید!

آب شیرین کن کشاورزی

متاسفانه شوری آب چاه‌ها باعث غیرقابل کشت بودن زمین‌های کشاورزی در بسیاری از نقاط شده است. این موضوع، کشاورزان را با مشکلات مختلفی مواجه کرده است. با استفاده از دستگاه آب ‌شیرین ‌کن کشاورزی، تهیه آب جهت گلخانه و کشاورزی در مناطقی که دسترسی به آب‌های شیرین وجود ندارد، میسر می‌شود. با کمک دستگاه تصفیه آب کشاورزی، شوری آب تا درصد بسیار زیادی کاهش پیدا میکند و آب مناسب کشت و زرع خواهد شد. در نتیجه راندمان تولیدات کشاورزی با استفاده از این دستگاه ها به صورت کاملا محسوس بالاتر می‌رود.

آب شیرین کن کشاورزی

آب شیرین کن چگونه کار می کند؟

مسلماً تبدیل آب شور به شیرین کار ساده‌ای نخواهد بود. به‌طور کلی، این عملیات شامل، فرآیندهای مکانیکی و حرارتی مختلف است. جدا کردن نمک موجود در آب در یک بستر قوی و قدرتمند انجام می‌گیرد. دو سیستم برای شیرین کردن آب وجود دارد که با نام‌های ‌آب شیرین کن اسمز معکوس و آب شیرین کن حرارتی شناخته می‌شوند. در حال حاضر بیشتر دستگاههای آب شیرین کن گلخانه ای و کشاورزی با روش اسمز معکوس کار می کنند.

 

لیست قیمت آب شیرین کن کشاورزی

لیست قیمت آب شیرین کن کشاورزی مشخص نبوده و به عوامل زیادی بستگی دارد، در سایت بازار بزرگ کشاورزی تامین کنندگان بسیاری انواع آب شیرین کن صنعتی کشاورزی را عرضه می کنند. با انتخاب محصول مورد نظر و از طریق تماس با تامین کنندگان آن، لیست قیمت آب شیرین کن کشاورزی را می توانید به دست آورید.

قیمت آب شیرین کن کشاورزی

برای برآورد قیمت آب شیرین کن کشاورزی ابتدا باید ظرفیت آب مورد نیاز برای تصفیه در شبانه روز محاسبه و اعلام شود. برای مثال اگر یک گلخانه در شبانه روز نیاز به تصفیه آب به میزان ۱۰۰ متر مکعب داشته باشد، بهتر است دستگاهی تهیه شود که توانایی تصفیه آب به ظرفیت ۱۵۰ متر مکعب در شبانه روز را داشته باشد. این موضوع به این دلیل است که نیاز به کارکرد 24 ساعته و مداوم دستگاه نباشد زیرا اگر به صورت مداوم دستگاه آب شیرین کن کار کند و زمان استراحتی برای آن در نظر گرفته نشود،  استهلاک دستگاه بالا می رود. در نتیجه بهتر است حجم دستگاه خریداری شده بالاتر از نیاز در نظر گرفته شود تا دستگاه دارای زمانهای استراحت نیز باشد.

پیش از خرید دستگاه آب شیرین کن لازم است تا آنالیز کاملی از آب انجام شود. این امر باعث خواهد شد اگر مشکل خاصی در آب وجود داشته باشد در پیش تصفیه دستگاه مشکل برطرف شده و سپس آب وارد فیلتر ممبران شود. برای مثال اگر کدورت آب بالاست ابتدا در پیش تصفیه آب شیرین کن کشاورزی کدورت به حد مجاز رسانده شود و سپس آب وارد ممبران شود.

آب شیرین کن کشاورزی

دستگاه آب شیرین کن که عمدتا با روش اسمز معکوس کار می کنند، از قطعات مختلف تشکیل می شود و بر روی شاسی مونتاژ می شوند. بنابراین بهتر است در انتخاب قطعات اصلی مثل پمپ ورودی، پمپ طبقاتی، مخازن فایبرگلاس، پرشر وسل، تابلو برق، ابزار دقیق و … دقت کافی داشته باشید. استفاده از تجهیزات با کیفیت بالا باعث خواهد شد تا در زمان بهره‌برداری ، تعمیرات و خرابی های قطعات به حداقل ممکن برسد.

با توجه به عوامل مختلفی که در پاراگرافهای قبلی به آن اشاره شد، وجود ویژگی های دیگر مانند حذف موادی همچون مواد آلاینده موجود در منبع آب مانند آهن، منگنز، کلسیم، کلرید منیزیم و کلر نیز از امکانات خوب یک دستگاه آب شیرین کن محسوب می شود.

پس از مشخص کردن ظرفیت آب شیرین کن و ویژگی های مورد نظر برای این دستگاه، می توانید با تامین کنندگان این محصول که در بازار بزرگ کشاورزی ایران شماره تماس و ویژگی های فنی دستگاههای تولیدی خود را ثبت نموده اند تماس حاصل نمایید و استعلام قیمت آب شیرین کن کشاورزی مورد نظر را به دست آورید.

قیمت دستگاه آب شیرین کن گلخانه

دستگاه آب شیرین کن گلخانه نام دیگری برای دستگاه آب شیرین کن کشاورزی می باشد و با توجه به توضیحاتی که در پاراگراف قبلی آورده شده است، پس از تعیین ظرفیت و سایر ویژگی های دستگاه مورد نظر، جهت استعلام قیمت دستگاه آب شیرین کن گلخانه می توانید با تامین کنندگان این محصولات به صورت مستقیم وارد مذاکره شوید.

قیمت دستگاه آب شیرین کن کوچک کشاورزی

دستگاههای آب شیرین کن با توجه به ظرفیتی که دارند تحت عنوان آب شیرین کن کشاورزی کوچک و بزرگ جستجو می شوند. نمونه های کوچک دستگاههای آب شیرین کن کشاورزی از حدود 10 متر مکعب شروع شده و در نمونه های بزرگتر آن تا هزاران متر مکعب ظرفیت دارند. قیمت دستگاه آب شیرین کن کوچک کشاورزی معمولا از دستگاه هایی که ظرفیت زیادی دارند، کمتر است.

قیمت آب شیرین کن کشاورزی اصفهان

آب شیرین کن در مناطق مختلفی از ایران مانند اصفهان، بوشهر، شیراز و سایر شهرهای ایران مورد استفاده قرار می گیرد. برای اطلاع از قیمتهای این دستگاهها می توانید به سایت بازار بزرگ کشاورزی ایران مراجعه نمایید.

آب شیرین کن کشاورزی دست دوم

ممکن است برای پایین آوردن هزینه‌های خود تمایل به خرید آب شیرین کن کشاورزی دست دوم داشته باشید. جهت خرید دست دوم این محصول می توانید به اپلیکیشن های خرید و فروش مانند بازار بزرگ کشاورزی ایران، دیوار و شیپور مراجعه نمایید.