اصلاح ساختار 291 واحد مرغداری استان مازندران

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
  • بازدید : ۸۲۰

به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، حسین نگهدار معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران طی سخنانی با اشاره به مطلب فوق در جلسه کمیته تخصصی طیور استان مازندران که با شرکت مسوولین، کارشناسان و تشکل های مرتبط با بخش طیور استان و ... در محل سالن جلسات این سازمان برگزار گردید، اظهار داشت: این جلسه با توجه به مصوبات کارگروه تخصصی امور اقتصادی ـ توسعه بخش کشاورزی استان مازندران و به منظور برنامه ریزی و ایجاد ساختار مناسب در راستای توانمند سازی و اصلاح سیستم پرورش در واحدهای مرتبط با صنعت طیور استان برگزار شد.
ایشان با اشاره به اینکه علیرغم تحریم ها و تغییر ارز مرجع به مبادله ای، در حال حاضر شرایط صنعت طیور مطلوب بوده و با همگرایی بیشتر تشکل ها و تداوم روند مدرن سازی مرغداری ها، شرایط این صنعت بیش از پیش بهتر خواهد شد افزود: طی دو سال گذشته تاکنون با اعتبارات یارانه دار و توسعه بخش کشاورزی، در 291 واحد مرغداری استان طرح اصلاح ساختار صورت گرفت که نتایج خوبی ار نظر کمی و کیفی بدنبال داشته است.
وی در پایان با تاکید بر بروز رسانی آمار فعالیت واحد های تولیدات طیور، تکمیل و ارسال آمار و اطلاعات فعالیت ها توسط تشکل های مربوطه را ضروری دانست.
همچنین مهندس عطائی نژاد مدیر طیور معاونت بهبود تولیدات سازمان جهاد کشاورزی مازندران طی سخنانی با اشاره به تاثیر تولیدات صنعت طیور استان در برنامه ریزی ها و تصمیمات مربوطه کشوری افزود: اهمیت این موضوع باعث تصویب طرح مدرن سازی مرغداری ها در کار گروه اقتصادی استانداری گردیده است.
در ادامه این جلسه هر یک از تشکل ها به بیان دیدگاه های خود پرداخته و بر لزوم بکارگیری فن آوری های نوین در صنعت طیور، تداوم برگزاری این گونه جلسات و ... تاکید کردند و در پایان نیز مواردی مطرح و به تصویب اعضا حاضر رسید.

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.