مبارزه با جوندگان مضر مزارع کشاورزی در 11 هکتار از اراضی رامسر

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۲۰
  • بازدید : ۶۸۷
در مهرماه سالجاری در سطح بالغ بر 11 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان رامسر با جوندگان مضر مبارزه گردید.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، در مهرماه امسال در بخش حفظ نباتات، ردیابی بیماری شانکر باکتریایی مرکبات در سطح 107 هکتار و ردیابی بیماری ویروسی تریستیزای مرکبات در سطح 107 هکتار و ردیابی مگس میوه مدیترانه ای در سطح بالغ بر 8/57 هکتار از باغات شهرستان رامسر صورت گرفت که هیچ مورد مشکوکی مشاهده نگردید.
هادی پادام مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامسر با اشاره به اینکه مبارزه با جوندگان مضر کشاورزی در سطح بالغ بر 5/11 هکتار با مصرف فسفر دوزنگ و برمودایلون در مدت زمان فوق انجام گرفت، 12 مورد نمونه برداری از آفات غالب مرکبات هر ده روز یکبار، 14 مورد بازدید از فروشگاه های مجاز سموم نباتی در دو بخش تعاونی و خصوصی، یک مورد بازدید مشترک با نمایندگان اداره صنعت و معدن و علوم پزشکی مازندران، شبکه بهداشت و تعزیرات حکومتی و استاندارد از فروشگاه های سموم نباتی این شهرستان در قالب بازدید گروه سلامت و ... را از جمله فعالیت های بخش حفظ نباتات این مدیریت در مهرماه سالجاری بر شمرد.
پادام در ادامه معرفی 6 نفر متقاضی به اداره تامین اجتماعی جهت بیمه کارگر دائمی در بخش کشاورزی، تائید اینترنتی سوخت 3 نفر از متقاضیان بخش مرغداری، معرفی دو نفر از متقاضیان به دفتر نظام مهندسی تنکابن جهت صدور پروانه تاسیس و تمدید تولید و بهره برداری گل و گیاه و ... را از اقدامات بخش تولیدات گیاهی این مدیریت در مدت زمان فوق اعلام داشت.

سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران - 92/8/20

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.