توزیع بیش از 258000 لیتر سوخت بین واحدهای مرغداری شهرستان نوشهر

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
  • بازدید : ۵۸۷
در آبان ماه سالجاری بیش از 258000 لیتر سوخت یارانه ای بین واحدهای مرغداری و 30500 لیتر در بخش تولیدات گیاهی شهرستان نوشهر توزیع گردید.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، میر حسین سنجرانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نوشهر طی گفتگویی در خصوص فعالیت های بخش تولیدات دامی و گیاهی این مدیریت گفت: در آبان ماه سالجاری بیش از 258000 لیتر سوخت یارانه ای بین واحدهای مرغداری این شهرستان توزیع گردید.
وی معرفی متقاضیان جهت استفاده از تسهیلات صندوق مهر امام رضا (ع) به تعداد 6 مورد، 5 مورد بازدید از دامداری کوچک روستایی برای صدور و تمدید پروانه بهره برداری و بازدید مشترک کارشناسان امور دام و امور اراضی جهت جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز به تعداد 3 مورد را از جمله اقدامات این مدیریت در بخش تولیدات دامی بر شمرد.
وی در ادامه توزیع بیش از 30500 لیتر سوخت سهمیه یارانه دار بین کشاورزان را فعالیت های بخش تولیدات گیاهی این مدیریت در آبان ماه امسال عنوان داشت و تصریح نمود: سطح زیر کشت گندم و جو این شهرستان حدود 2000 هکتار بوده که بالغ بر 750 هکتار آن تحت پوشش بیمه قرار گرفت.
سنجرانی توزیع بیش از 38 تن کود اوره، 45 تن کود فسفاته، پیگیری خرید 25 تن کود اوره و 25 تن کود فسفات توسط کارگزاران این شهرستان، صدور 3 مورد دفترچه خدمات باغداری مرکبات، توزیع نهاده‌های مرتبط به مگس میوه به تعداد 18 مورد، مبارزه با جوندگان زیان آور کشاورزی با طعمه مسموم به تعداد 55 مورد و ... را از دیگر اقدامات این مدیریت در بخش تولیدات گیاهی در آبان ماه سالجاری بر شمرد.

سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران - 92/9/13

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.