تولید 120 هزار تن انار در خراسان رضوی‏

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۱۵
  • بازدید : ۶۶۱
مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از تولید 120 هزار هزار تن انار در این استان در سال جاری خبر ‏داد‎ . قدسی اظهار داشت : این میزان انار از سطح 10 هزار و 476 هکتار باغات سطح استان برداشت شده است‏‎ . آقای قدسی گفت: بیش از 60 درصد محصول انار خراسان رضوی به استانهای دیگر ارسال می شود‏‎.
وی افزود : بیشتر محصول انار تولید شده در این استان عالی و درجه یک و از ارقام شیشه کپ، اردستانی و خزر است‎. مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: بیشترین سطح زیرکشت انار خراسان رضوی به ترتیب ‏مربوطه به شهرستان های مه ولات، خلیل آباد، کاشمر و بجستان است‎. مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی از تولید 120 هزار هزار تن انار در این استان در سال جاری خبر ‏داد‎ .
قدسی اظهار داشت : این میزان انار از سطح 10 هزار و 476 هکتار باغات سطح استان برداشت شده است‏‎ . آقای قدسی گفت: بیش از 60 درصد محصول انار خراسان رضوی به استانهای دیگر ارسال می شود‏‎. وی افزود : بیشتر محصول انار تولید شده در این استان عالی و درجه یک و از ارقام شیشه کپ، اردستانی و خزر است‎. مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: بیشترین سطح زیرکشت انار خراسان رضوی به ترتیب ‏مربوطه به شهرستان های مه ولات، خلیل آباد، کاشمر و بجستان است

سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی - 92/10/15

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.