افتتاح سه مرغداری گوشتی با سرمایه گذاری 29 میلیارد ریالی در شهرستان آمل

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
  • بازدید : ۵۴۰
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل در جلسه شورای هماهنگی این مدیریت از افتتاح و بهره برداری از سه پروژه مرغداری گوشتی با بیش از 28 میلیارد و 900 میلیون ریال در ایام اله دهه فجر امسال خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، سید مرتضی امینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با اشاره به مطلب فوق به اعلام برنامه های ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی از سوی این مدیریت پرداخت و افزود: افتتاح و بهره برداری از سه طرح مرغداری گوشتی با 28 میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار، برپایی نمایشگاه عکس و محصولات کشاورزی و ... از برنامه های شاخص مدیریت در ایام اله دهه فجر سالجاری می باشد.
همچنین حجت الاسلام داداشپور مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان آمل طی سخنانی با اشاره به اینکه در آستانه فرا رسیدن سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، به تشریح برنامه های کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر پرداخت و افزود: برای تدوین هر چه بهتر برنامه ها، واحد تبلیغات و انتشارات، واحد توسعه ارزش های اسلامی و واحد توسعه فرهنگی امور بانوان روستایی تشکیل خواهد شد.
وی در پایان، وجود رهبری الهی، هوشمند و با بصیرت و حضور مردم ولایی و با بصیرت را از شاخصه های مهم ماندگاری انقلاب اسلامی عنوان داشت.

سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران - 92/10/22

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.