اجرای پروژه توسعه مشارکتی فناوری برای دومین سال متوالی در شهرستان قائم شهر

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۰/۲۳
  • بازدید : ۶۷۷
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر از اجرای اولین جلسه توجیهی اجرای پروژه توسعه مشارکتی فناوری (PTD) سالجاری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، علی درویش نیا مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر با اشاره به استقبال مجریان بهره بردار از پروژه توسعه مشارکتی فناوری (PTD) و اجرای موفق این پروژه گفت: اولین جلسه توجیهی پروژه فوق در سالجاری در روستای آهنگر کلای این شهرستان برگزار گردید.
وی با اشاره به اینکه با اجرای سه مرحله ای سایت الگویی در روستای دشتیان با اعتبار واحد اجرایی پروژه آب و خاک البرز سازمان جهاد کشاورزی مازندران به صورت علمی و عملی در مزارع پایلوت امکان پذیر گردید اظهار داشت: در این راستا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر به عنوان مجری اجرای این پروژه انتخاب گردید.
درویش نیا تصریح کرد: برای اجرای فاز اول، جلسه توجیهی با حضور تعدادی از کشاورزان پیشرو و رهبران محلی در مرکز جهاد کشاورزی علی آباد این شهرستان برگزار که با استقبال خوبی از سوی کشاورزان مواجه گردید.
وی در پایان گفت: اجرای پروژه سایت الگویی که در سال گذشته در روستای دشتیان به صورت پایلوت صورت گرفت نتایج بسیار مطلوبی در توسعه مشارکتی برای بهره برداران، اقتصادی تر شدن تولید و کاهش هزینه و اشتغالزایی مولد داشته است.

سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران - 92/10/22

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.