برگزاری برنامه روز انتقال یافته های دام سنگین در شهرستان سوادکوه

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۴
  • بازدید : ۷۷۵
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه از برگزاری برنامه روز انتقال یافته های تحقیقاتی دام سنگین (بیماری تب سه روزه در گاو) در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، علیرضا مرادیان مدیر جهاد کشاورزی شهرستان سوادکوه اظهار داشت: به منظور ارتقاء سطح آگاهی و دانش فنی بهره برداران بخش کشاورزی و انتقال یافته های علمی جدید در بخش دام و در راستای فعالیت های مشترک فیمابین ترویج و تحقیقات کشاورزی، برنامه روز انتقال یافته های تحقیقاتی دام سنگین تحت عنوان « بیماری تب سه روزه در گاو » با شرکت جمعی از دامداران، کارشناسان امور دام و ترویج سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان های ساری، نکا، جویبار، قائم شهر، آمل و سوادکوه و محققین بخش علوم دامی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی مازندران و ... در روستای نوآباد شیرگاه شهرستان سوادکوه برگزار شد.
وی تصریح کرد: در این برنامه مهندس حکمت شعار مسؤول مرکز جهاد کشاورزی شیرگاه طی سخنانی مطالبی را در خصوص نقش و اهمیت ترویج در بخش کشاورزی بیان داشت و در ادامه دکتر نصراله واحدی مسؤول بخش تحقیقات دامپزشکی مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی مازندران در خصوص بیماری تب سه روزه در گاو، اسهال و ذات الریه در گوساله ها و ... مطالبی را برای فراگیران ارائه و در پایان به سؤالات آنان پاسخ داده شد.

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.