توزیع بیش از پنج میلیون لیتر سوخت نفتگاز بین بهره برداران بخش کشاورزی قائمشهر

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۶
  • بازدید : ۶۳۴
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائم شهر از توزیع بیش از پنج میلیون لیتر سوخت سهمیه ای نفتگاز بین بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان از آغاز تا پایان بهمن ماه سالجاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، علی درویش نیا مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر گفت: در راستای هدفمند کردن یارانه های بخش کشاورزی از ابتدا تا پایان بهمن ماه امسال بیش از پنج میلیون و 446 هزار و 40 لیتر سوخت سهمیه ای نفتگاز بین 4 هزار و 309 نفر از بهره برداران روستاهای تابعه این شهرستان توزیع گردید.
وی تصریح کرد: با توجه به ثبت نام بیش از 4 هزار و 309 نفر از بهره برداران بخش کشاورزی این شهرستان در سامانه مصرف کنندگان جزء بخش کشاورزی و پس از بررسی تقاضاها با مدارک موجود در سامانه، این مدیریت اقدام به تأیید سوخت درخواستی برابر مقررات جاری نمود.
او با بیان اینکه توزیع سوخت زیر بخش های کشاورزی در چند بخش به عهده این مدیریت می باشد تصریح کرد: به منظور تأمین سوخت مرغداری هایی که فاقد شبکه گاز رسانی بوده به میزان یک میلیون و 224 هزار لیتر، جهت ذخیره سازی سوخت زمستانه مرغداری ها به میزان 62 هزار و 400 لیتر و سایر بخش ها بالغ بر چهار میلیون و 160 هزار لیتر سوخت تأمین و توزیع گردید.
درویش نیا در پایان از آمادگی این مدیریت برای بررسی و ارجاع تقاضای کشاورزان برای دریافت سوخت نفتگاز جهت آب تخت نمودن شالیزارها و شخم و شیار آن خبر داد.

سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران - 92/12/6

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.