دستگاههای امنیتی نسبت به شناسایی شبکه های قاچاق سوخت اقدام نمایند

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۱۲/۰۷
  • بازدید : ۶۷۷
دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران بر شناسایی سر شبکه های قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه توسط دستگاه های امنیتی و انتظامی تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، رضا عظیمی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران در ششمین جلسه کارگروه مبارزه با قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه فرآورده های نفتی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران که در سازمان جهاد کشاورزی مازندران برگزار شد، تأمین سوخت بخش کشاورزی را با توجه به مقطع زمانی حاضر که در آستانه کشت برنج هستیم را بسیار مهم و ضروری خواند.
پیشنمازی دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز مازندران نیز در این جلسه ضمن مهم خواندن جلب رضایت مردم و بهره مندی از سوخت، اختلاف قیمت سوخت در داخل و خارج از کشور را دلیل اصلی قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت عنوان کرد و افزود: نظارت و کنترل بر توزیع سوخت از موارد مهم و قابل پیگیری است که همه اعضاء و افراد دخیل در توزیع سوخت می بایست به وظیفه خود به درستی اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: با توجه به سودآور بودن قاچاق سوخت، قاچاقچیان کالا دست از قاچاق کالاهای دیگر برداشته و به قاچاق سوخت روی آورده اند.
پیشنمازی نقش سازمان جهاد کشاورزی را با توجه به وظیفه مندی و مصرف بخش اعظمی از سوخت استان در این بخش نقشی مهم و برجسته تلقی کرد و گفت: ضمن تأمین سوخت برای بهره برداران بخش کشاورزی می بایست رضایتمندی مردم نیز در این بخش جلب گردد.
وی دستگاه های امنیتی و انتظامی را به شناسایی سرشبکه های قاچاق سوخت و عرضه خارج از شبکه توصیه کرد و بر استفاده از ظرفیت نیروهای مسلح (سپاه و بسیج) و دیگر نهاد های امنیتی با همکاری شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تأکید کرد.
در این جلسه موضوعاتی از قبیل دستورالعمل جدید توزیع سوخت، بررسی وضعیت چاه های غیرمجاز، تمدید مجوز مرغداری ها، صدور کارت سوخت برای ماشین آلات و ادوات کشاورزی و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

اخبار سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران - 92/12/7

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.