کاربرد سایبان گلخانه یا توری شید در گلخانه ها

  • تاریخ انتشار : ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
  • بازدید : ۴۴۵۷
به دلیل وزن کم- عمر طولانی و قیمت اقتصادی بهترین حفاظت گیاهان در داخل و خارج گلخانه در برابر نور مستقیم آفتاب سایبان گلخانه میباشد.استفاده از توری شید گلخانه (توریهای پلیمری) بسیار اقتصادی تر بوده و همچنین باعث افزایش تولید و برداشت در طول فصل میشود
انعطاف پذیری بالا از مزیت های سایبان گلخانه یا توری شید است . توری شید گلخانه با انعطاف پذیری خود به مهندسین پرورش گیاه کمک میکند که در هر فصلی در داخل یا خارج گلخانه به سهولت نسبت به نصب و برداشت توری سایبان گلخانه نورگیر اقدام نمایند.
توری شید گلخانه نورگیر به طوره دقیق و پراکندگی یکنواخت نور را کاملا کنترل میکند و همین امر باعث میشود که مش های پلیمری یرای مهندسان اولین انتخاب به عنوان نورگیر گلخانه باشد
مزیت ها:
انعطاف پذیری بالا از مزیت های سایبان گلخانه یا توری شید است . توری شید گلخانه با انعطاف پذیری خود به مهندسین پرورش گیاه کمک میکند که در هر فصلی در داخل یا خارج گلخانه به سهولت نسبت به نصب و برداشت توری سایبان گلخانه اقدام نمایند.
از دیگر مزیت های توری سایبان گلخانه یا توری شید گلخانه میتوان استقامت در برابر خوردگی های بیولوژیک-مواد شیمیایی وسم ها گفت.
سایبان گلخانه به دلیل سبک بودن باعث کاهش هزینه ها میشود مثل هزینه کارگر برای نصب و برداشت سایبان های گلخانه ایی.
مواد به کار رفته در سایبان گلخانه یا توری شید به گونه ایی است که مقاوم در برابر نور خورشید و استرس های دمایی از -30 درجه الی +80 درجه سانتیگراد و برف و باران است و سالم میمانند
نوع هایی که وجود دارد با دو کیفیت پلیمر سبک و سنگبن و با امکان نورگیری و ایجاد سایه از35% - 50% در رنگهای مختلف به وجود میاید و برای استفاده در دسترس است.
توری شید گلخانه باعث کم کردن قسمتی از اشعه تابشی خورشید میشود و در کم کردن دمای هوای داخلی گلخانه خیلی موثر است. 5-8 درجه سانتیگراد کاهش میابد . تابش مستقیم اشعه آفتاب به گلخانه توسط نایلون گلخانه به وسیله نوع های مختلف پوشش ها جلوگیری میشود. اگر روی سطح خارجی گلخانه ، توری شید گلخانه قرار بگیرد اثرسایه درافت دمای گلخانه بیشتر از قراردادن توری شید گلخانه در درون گلخانه است. سایبان گلخانه در رنگهای سفید؛سیاه و سبزتیره وجود دارد که رنگ سبزتیره توری شید گلخانه مناسبتر است. سایه های ایجاد شده توسط سایبان گلخانه یا توری شید 30،50،80 درصد است.
ویژگی های توری شید گلخانه :
عرض های 2 و 4 و 6 و 8 و 10 متردارد و دارای طول 50 متر(بصورت رول)
وزن سبک توری و نصب آسان سایبان گلخانه و 50 درصد سایه اندازی ،
ممانعت از ورود اشعه ماوراء بنفش به محیط سایه انداز
طول عمر بالای دارد به دلیل دارا بودن 4% uv
مواد اولیه پلی اتیلن به کاربرده شده با کیفیت بسیار بالا
موارد مورد کاربرد توری شید گلخانه:
گلخانه های تولید وپرورش گلهای شاخه بریده، صیفی ،سبزی و. . . وتولید و پرورش جایگاههای(گاو، گوسفند، شتر، اسب و . . .)
 توری شید گلخانه برای نمایشگاه های فضای باز پوشش مناسبی دارد
توری شید گلخانه مانع شدن ازورود اشعه ماوراءبنفش به فضای داخل استخر و استتار استخر

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.