برگزاری کلاس آموزشی زنبورداران در شهرستان قائمشهر

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۰۹/۰۸
  • بازدید : ۶۱۲
سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر از برگزاری یکدوره کلاس آموزشی زنبورداران با شرکت 25 نفر از زنبورداران این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، علی درویش نیا طی گفتگویی با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت : در راستای ارتقاء آگاهی و دانش فراگیران رشته پرورش زنبورداری، یکدوره کلاس آموزشی کاربردی زنبورداری تحت عنوان آموزش مهارتی زنبورداری درجه 2 با شرکت 25 نفر از زنبورداران شهرستان قائمشهر در محل مرکز خدمات جهاد کشاورزی علی آباد این مدیریت برگزار گردید. او با بیان اینکه این کلاس آموزشی از سوی شرکت خدمات مشاوره ای یاوران زنبق طلایی و با هماهنگی این مدیریت و با مشارکت فراگیران برگزار گردید افزود : در این دوره آموزشی فراگیران با موضوعاتی مانند، اصول پرورش زنبور عسل، قوانین کوچ، تغذیه زنبور عسل، فرق بین زنبوردار و زنبوربان، انواع گیاه و تأثیر آن در رنگ عسل و تأثیر میزان ساکاروز در کیفیت عسل، اصول ادغام کندوها، تناسب محلول آب و شکر (شربت)، تکثیر مصنوعی و طبیعی و آفات و دشمنان زنبور آشنا گردیدند.
لازم به ذکر است فراگیران در این دوره آموزشی از یکی زنبورستانها بازدید و به طور عملی آموخته های تئوری خویش را بازنگری نمودند.

سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران - 91/9/8


دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.