افزایش بیش از 30 درصدی تولید جوجه یکروزه استان مازندران در فروردین ماه سالجاری

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۳/۰۴
  • بازدید : ۶۸۷
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی مازندران از رشد بیش از 30 درصدی تولید جوجه یکروزه استان مازندران در فروردین ماه سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، حسین نگهدار معاون بهبود تولیدات دامی این سازمان طی گفتگویی با اشاره به مطلب بالا اظهار داشت: در حال حاضر استان مازندران تنها استان دارنده زنجیره کامل صنعت طیور کشور می باشد.
ایشان با اشاره به اینکه نوسانات قیمت نهاده ها و تولیدات طیور، عملکرد این صنعت را به شدت تحت تأثیر قرار خواهد داد افزود: خوشبختانه با همت و تلاش مسوولین، تولیدکنندگان و تشکل های مرتبط، شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای در تولیدات طیور در طی فروردین امسال هستیم، بطوریکه تولید جوجه یکروزه استان در فروردین ماه سال جاری با 26620859 قطعه، رشد بیش از 1/30 درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته نشان می دهد.
وی با بیان اینکه تولید گوشت مرغ آماده طبخ نیز در مدت فوق با 23 درصد رشد نسبت به فروردین ماه سال 91، به بیش از 18127 تن در فروردین ماه امسال رسیده است، ارزش اقتصادی کل تولیدات این صنعت را با 52 درصد رشد نسبت به مدت مشابه سال قبل بالغ بر 1216 میلیارد ریال اعلام داشت.

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.