برگزاری مراسم تجلیل از تولید کنندگان برتر بخش کشاورزی شهرستان میاندرود

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۴/۰۴
  • بازدید : ۷۸۳
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، به مناسبت گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی مراسم تجلیل از تولیدکنندگان برتر بخش کشاورزی شهرستان میاندرود با حضور فرماندار و امام جمعه شهرستان میاندرود، مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان، جمعی از خانواده های معظم شهداء، تولیدکنندگان و ... در محل مدیریت جهادکشاورزی شهرستان میاندرود برگزار گردید.
در این مراسم حجت الاسلام سید مجتبی موسوی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی مازندران طی سخنانی ضمن تبریک هفته جهاد کشاورزی، حفظ بستر تولید و استفاده بهینه از منابع موجود و پایداری تولید را از مهمترین مسائل کنونی بخش کشاورزی در جهت امنیت غذایی و خودکفایی کشور عنوان داشت و تأکید کرد: بایستی همه دست اندرکاران و تولیدکنندگان بخش کشاورزی در جهت تحقق اهداف این بخش گام بردارند.
همچنین حجت الاسلام رسولی امام جمعه شهرستان میاندرود طی سخنانی، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، هفته جهادکشاورزی و خلق حماسه سیاسی 24 خرداد توسط ملت بزرگ ایران، اظهار امیدواری نمود: تولیدکنندگان بخش کشاورزی، حماسه اقتصادی را با دستان پر تلاش خود رقم بزنند.
همچنین زراعی فرماندار شهرستان میاندرود طی سخنانی ، رعایت برنامه ریزی مدون و انتخاب الگوی کشت مناسب در منطقه و جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز در اراضی کشاورزی را جهت تولید محصولات کشاورزی ضروری دانست.
لازم بذکر است سید شبر موسوی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میاندرود در آغاز این مراسم گزارش مبسوطی از عملکرد جهاد کشاورزی این شهرستان را ارائه نمود.
ضمناً در پایان مراسم نیز با اهداء لوح تقدیر و جوایز از خانواده های معظم شهداء و تولیدکنندگان برتر این شهرستان تجلیل و قدردانی گردید.

سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران - 92/4/4

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.