افتتاح و بهره برداری از پروژه های عمرانی تولیدی و خدماتی بمناسبت هفته دولت در شهرستان آمل

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۰۵
  • بازدید : ۵۶۰
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل از افتتاح و بهره برداری از 4 پروژه عمرانی تولیدی و خدماتی با بیش از 15 میلیارد و 800 میلیون ریال در هفته دولت سالجاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مرتضی امینی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل طی سخنانی با اشاره به مطلب فوق در جلسه شورای هماهنگی این مدیریت که با حضور روسای واحدهای ستادی و مراکز هشت گانه جهاد کشاورزی این شهرستان برگزار گردید اظهار داشت: بمناسبت گرامیداشت هفته دولت تعداد 4 پروژه عمرانی تولیدی و خدماتی بخش کشاورزی این شهرستان با بیش از 15 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار با حضور مسوولین استانی، شهرستانی و ... مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی در ادامه از رضایت کشاورزان این شهرستان از تولید محصول برنج در سالجاری به لحاظ کمیت و کیفیت و قیمت فروش خبر داد و از کلیه کارکنان و روسای ستادی و مراکز 8 گانه جهاد کشاورزی تقدیر و تشکر نمود و اظهار امیدواری کرد امسال نیز همچون سال گذشته بتوان برداشت سوم برنج را در این شهرستان انجام داد.
امینی در ادامه با اشاره به موضوعات بخش کشاورزی این شهرستان نظیر کشت مجدد برنج، پرورش رتون، بیمه محصولات زراعی و باغی و ... خواستار نظارت بیشتر بر کارخانه های شالیکوبی شد.
در ادامه این جلسه مسوولین واحدهای ستادی و مراکز جهاد کشاورزی به ارائه برنامه های خود پرداختند و در پایان نیز به 4 نفر از کارکنان مدیریت که در برگزاری مراسم اولین برداشت مکانیزه برنج زحمات و تلاش بیشتری داشتند با اهداء لوح تقدیر قدردانی گردید.

سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران - 92/6/5

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.