صادرات بیش از 62400 تن انواع محصولات کشاورزی از استان مازندران به خارج از کشور

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
  • بازدید : ۵۹۱
رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران از صادرات بیش از 62400 تن انواع محصولات کشاورزی از استان مازندران به خارج از کشور در پنج ماهه اول سالجاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، مهندس رضا عظیمی رییس سازمان جهاد کشاورزی مازندران با اعلام مطلب فوق افزود: در پنج ماهه اول سالجاری (92) بالغ بر 62400 تن انواع محصولات کشاورزی به ارزش بیش از 87769730 دلار از گمرکات استان مازندران به خارج از کشور صادر گردید که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از لحاظ وزنی 3/41 درصد و از لحاظ ارزشی بیش از 40 درصد سیر صعودی داشته است.
وی فرآورده های لبنی، سیب درختی، گل و گیاه، کیوی و شلیل و سایر محصولات (خیار، هندوانه، فلفل دلمه ای و ...) را از جمله محصولات کشاورزی صادراتی استان مازندران در مدت زمان فوق به خارج از کشور بر شمرد که به کشورهای عراق، روسیه، آذربایجان، قزاقستان و ترکمنستان صادر گردیدند.
عظیمی افزایش کیفیت و بسته بندی محصولات کشاورزی، افزایش توان بازاریابی و مدیریت بازار صادرکنندگان، پرداخت تسهیلات به صادرکنندگان، اعزام و پذیرش هیأت های تجاری ـ بازاریابی جهت تقویت روابط تجاری با کشورهای هدف و ... را از جمله دلایل رشد صادرات محصولات کشاورزی استان مازندران به خارج از کشور در پنج ماهه نخست سالجاری عنوان داشت.

سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران - 92/6/14

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.