جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در شهرستان رامسر

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
  • بازدید : ۷۲۵
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامسر از تنظیم 4 مورد پرونده جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، هادی پادام مدیر جهاد کشاورزی شهرستان رامسر با اعلام مطلب بالا درخصوص فعالیت های مرداد ماه سالجاری این مدیریت در بخش امور اراضی اظهار داشت: در مرداد ماه سالجاری تعداد 3 مورد پرونده جهت طرح در کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری به مساحت 2448 مترمربع مورد بررسی قرار گرفت که یک مورد مجوز تغییر کاربری پس از موافقت کمیسیون تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری به مساحت 500 مترمربع صادر گردید.
او در ادامه از صدور 6 مورد مجوز مسکونی تک واحدی قبل از قانون حفظ کاربری (31/3/74) بنای قدیمی بمساحت 1090 مترمربع و صدور دو مورد مجوز مسکونی تک واحدی خروج دام بمساحت 550 مترمربع جهت جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی در این شهرستان خبر داد و تصریح نمود: صدور 17 مورد مجوز نقل و انتقال و تفکیک اراضی، 35 مورد پاسخ به استعلامات ادارات، 4 مورد تشکیل جلسات کمیسیون ارزیابی، 4 مورد نظارت بر اراضی واگذاری موضوع ماده 32-31 لایحه واگذاری، تنظیم 4 مورد پرونده جلوگیری از تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی و ... از دیگر اقدامات و فعالیت های این مدیریت در بخش امور اراضی در مدت زمان فوق می باشند.

سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران - 92/6/17

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.