برگزاری 62 دوره کارگاه آموزشی و 42 دوره کلاس آموزشی ترویجی بیمه کشاورزی در شهرستان قائمشهر

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
  • بازدید : ۷۳۵
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر از برگزاری 62 دوره کارگاه آموزشی و 42 دوره کلاس آموزشی ترویجی بیمه کشاورزی در پنج ماهه اول سالجاری در این شهرستان خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، علی درویش نیا مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر با اعلام مطلب فوق افزود: بمنظور ارتقاء دانش بهره برداران با علم روز بخش کشاورزی و در راستای اقتصادی تر نمودن تولید و کاهش هزینه های تولید، از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر در پنج ماهه اول سالجاری تعداد 42 دوره کلاس آموزشی ترویجی با شرکت 766 نفر روز و 62 مورد کارگاه آموزشی و ترویجی و سه مورد گردهمایی آموزشی و ترویجی بیمه کشاورزی با شرکت 1029 نفر روز در سطح این شهرستان برگزار گردید.
درویش نیا در ادامه صدور 3 مورد اطلاعیه ترویجی، تهیه دو مورد برنامه رادیویی در قالب مسابقه در برنامه روستا در مازندران بمدت 180 دقیقه، توزیع 210 عدد لوح فشرده، ارسال 3 مورد پیامک ترویجی، برگزاری یک مورد آموزش مهارت های مشارکت و اجرای یک مورد سایت الگویی با محوریت مرکبات و .. را از دیگر فعالیت ها و اقدامات آموزشی و ترویجی بیمه کشاورزی این مدیریت در 5 ماهه اول سالجاری برشمرد.

سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران - 92/6/19

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.