بازدید هیأت وزارت جهاد کشاورزی آفریقای جنوبی از مزرعه پرورش ماهی قزل آلا هراز

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
  • بازدید : ۷۶۸
مدیرکل شیلات استان مازندران از بازدید هیأت وزارت کشاورزی آفریقای جنوبی به سرپرستی خانم ادیت ورونیکافریس دبیر کل وزارت کشاورزی، شیلات و جنگلداری از مزرعه پرورش ماهی قزل آلا شرکت رنگین کمان در بند کنار هراز خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، حسن حبیب نژاد مدیرکل شیلات استان مازندران با اعلام مطلب فوق در حاشیه این بازدید با اشاره به ظرفیت های بالقوه و بالفعل شیلات استان در بخش ماهیان سرد آبی، از وجود فرصت های سرمایه گذاری در این بخش در استان خبر داد و افزود: شیلات مازندران از سرمایه گذاری بخش های خصوصی در این زمینه حمایت خواهد کرد.
حبیب نژاد خاطر نشان ساخت: هیأت آفریقای جنوبی با استقبال از این موضوع، توانایی شیلات مازندران و تجربیات آنان در پرورش ماهیان قزل آلا را مهم و اساسی بر شمردند و اظهار امیدواری نمودند تا همکاری های دو کشور در خصوص انتقال تجربیات فنی و سرمایه گذاری مشترک در آینده ادامه داشته باشد.
گفتنی است کشور جمهوری اسلامی ایران جزء سه کشور برتر جهان در پرورش ماهی قزل آلا در آب های شیرین است و مازندران نیز 20 درصد تولید آبزیان پرورشی کشور را به خود اختصاص داده است.

سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران - 92/7/10

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.