استملاک اراضی مسیر TC5 واقع در روستای نجارکلا شهرستان سیمرغ

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
  • بازدید : ۶۷۷
اراضی مسیر TC5 واقع در روستای نجارکلا شهرستان سیمرغ استملاک گردید.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، پس از اعلام رضایت و آمادگی بهره برداران در موقعیت TC5، عملیات اجرایی استملاک اراضی در روستای نجارکلای جدید شروع گردید و آزادسازی مسیر برای احداث کانال های شبکه فرعی از اراضی استملاک شده آبیاری TC5 – 24 سد البرز به اتمام رسیده است.
درویش نیا مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قائمشهر در خصوص ادامه پروژه آبرسانی به اراضی کشاورزی تصریح نمود: احداث کانال و زهکش در مسیر آزاد شده بطول 1659 متر در حال انجام می باشد. وی با بیان اینکه با اجرای کامل TC5 – 24 اراضی روستاهای نجارکلا جدید، جمال کلا و پایین دسته از مزایای این طرح که آبرسانی بوده برخوردار خواهند شد افزود: آزادسازی اراضی موصوف برای اجرای عملیات طرح و احداث جاده و کانال بتنی آماده از مشخصات این پروژه می‌باشد.
وی در پایان اذعان داشت: مسیر TC5 – 24 با همکاری بهره برداران اراضی زراعی و باغی با شناخت اهمیت موضوعیت آب در حال و آینده با توجه به EC بالای آب منطقه، استملاک فوق صورت گرفته که قابل تقدیر بوده و بهره برداران نیز در آینده از مزایای این طرح که چند کشت شدن اراضی را بدنبال دارد بهره مند می گردند.

سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران - 92/7/30

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.