کشف 70 تن کود شیمیایی غیر مجاز با ارزش میلیاردی در ساری

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۰۴
  • بازدید : ۱۰۳۸۲
فرمانده نیروی انتظامی استان مازندران در جمع خبرنگاران گفت 70 تن کود شیمیایی غیر مجاز به ارزشی بالغ بر یک میلیارد ریال در شهرستان ساری کشف و ضبط شد.
سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در ادامه گفت : در این ماموریت کار آگاهان اداره مبارزه با جرایم اقتصادی و قاچاق کالا و اطلاعات دریافتی از منابع موثق ، موفق به شناسایی یک باند توزیع کودهای کشاورزی قاچاق بدون کیفیت و استاندارد در شهرستان ساری شدند.
سردار میر فیضی فرمانده نیروی انتظامی شهرتستان ساری گفت نیروی اینتظامی این شهرستان طی یک عملیات غافلگیر کننده ، این باند سه نفره را که از شهرهای سایر استانها ، اقدام به خرید کودهای شیمیایی فله مینموده و سپس با اضافه کردن افزودنی های نامرغوب به این کودها ، اقدام به فروش و توزیع آن مینمودند ، شناسایی و دستگیر نمودند.
وی در ادامه گفت ، این متهمان که با سو استفاده از بسته بندی و ارم تجاری یک شرکت معتبر ، اقدام به بسته بندی و فروش این کودهای غیر استاندارد و جعلی می کردند ، این کودها را با قیمتهای بسیار گزافی در بازار به فروش می رساندند .
وی در باره حجم این کودهای قاچاق اینگونه توضیح داد که پس از کشف و شناسایی انبارهای این متهمان ، میزان 70 تن کود شیمیایی قاچاق از این انبارها کشف شد که ارزشی معادل با یک میلیارد و صد میلیون ریال دارد . متهمان به مراجع قضایی و محموله قاچاق ضبط شده نیز تحویل جهاد کشاورزی این شهرستان شد.

بازار بزرگ کشاورزی ایران – 98/7/4

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.