قیمت کود مرغی مایع

  • تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۲۴
  • بازدید : ۵۳
کود مرغی نوعی کود آلی است که از پسماندهای حاصل از پرورش مرغ‌ها به دست می‌آید. بازیافت این پسماندها و تبدیل آن‌ها به کود مرغی، علاوه بر کاهش آلودگی زیست محیطی، صرفه‌جویی در منابع طبیعی را نیز به همراه دارد. کود مرغی حاوی مواد مغذی مورد نیاز برای رشد و تغذیۀ گیاهان است. استفاده از کود مرغی در کشاورزی با مزایا و فواید زیادی همراه است. نیتروژن موجود در این کود برای رشد و توسعۀ گیاهان بسیار اهمیت دارد. به علاوه وجود فسفر و پتاسیم در آن، نقش مهمی در تقویت ساختار خاک و افزایش بازدهی محصولات خواهند داشت. شما می‎‌توانید از طریق ارتباط با تأمین‌کنندگان بازار بزرگ کشاورزی ایران، نسبت به خرید این محصول اقدام کنید.

کود مایع مرغی شوک

کود مایع مرغی شوک با روش‌های خاص و پیشرفته از بهترین و غنی‌ترین کودهای مرغی تهیه شده است. این کود ۱۰۰ درصد ارگانیک فرآوری شده و بدون هرگونه مواد شیمیایی مضر است. کود مایع مرغی، کودی کامل متشکل از اسید هیومیک و اسیدهای آمینه است که کمبود عناصر، تنش‌های فیزیولوژیکی و تنش‌های محیطی را برطرف می‌کند. به علاوه باعث تنظیم پی اچ خاک و ریشه نیز خواهد شد. کود مایع مرغی با فناوری روز دنیا تولید شده و فاقد بذر علف‌های هرز و پاتوژن‌ها است. یکی از ویژگی‌های کود مایع مرغی شوک این است که می‌توان با اضافه کردن به سیستم آبیاری و یا مخلوط کردن با خاک از آن استفاده کرد.

کود مرغی مایع اسپانیایی

برای هر کشاورز و باغداری، کود مهم‌ترین دغدغه محسوب می‌شود؛ چرا که در نبود کود مناسب، محصولات رشد قابل توجهی نخواهند داشت. در حال حاضر انواع مختلفی از کودهای شیمیایی و حیوانی موجود هستند که هر کدام مزایا و معایب مخصوص به خود را دارند. اما برخی از این کودها از هر نظر انتخاب بهتری محسوب می‌شوند و کود مرغی مایع اسپانیایی نیز جزو همین کودها است. این کود خصوصیات منحصر به فردی داشته و از نظر هزینه و بهره‌وری نیز از انواع دیگر کود متمایز است. شما می‌توانید این محصول را برای هر نوع خاک یا گیاهی استفاده کنید.
این کود، سرشار از ریزمغذی ها بوده و خاک را به بهترین نحو تقویت می‌کند. ویژگی بارز این محصول کمک به رشد گیاهان و افزایش مقاومت آن‌ها در مقابل آفت‌ها است. این محصول، هم برای زمین کشاورزی کاربرد داشته و هم برای درختان میوه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کود مرغی مایع برای خیار

گیاه خیار عمر یک ساله داشته و برای رشد به خاک مغذی نیاز دارد؛ زیرا این گیاه به سرعت تمام مواد مغذی در خاک را جذب خود می‌کند. کود مرغی مایع برای خیار بهترین گزینه برای آن بوده که تمام مواد مغذی برای رشد گیاه را دارد. بوتۀ خیار برای رشد نیاز به فسفر و پتاسیم دارد. مصرف این کود باعث می‌شود که خاک غنی از مواد آلی و ریزمغذی‌ها شود و گیاهان رشد بسیار خوبی را تجربه کنند.
شما می‌توانید برای هر بوتۀ خیار مقدار یک تا دو فنجان کود مرغی کمپوست شده را در خاک یا اطراف پایۀ گیاه بریزید. به علاوه باید اطمینان حاصل کنید که مخلوط شدن آن‌ها به صورت یکنواخت است. روش دیگر استفاده از کود مرغی برای خیار این است که کود مرغی را به شکل مایع درآورده و از طریق اسپری کردن به گیاه، باعث جذب سریع‌تر مواد توسط گیاه شوید. اگر می‌خواهید از کود مرغی برای بوته‌های خیاری استفاده کنید که کاملا رشد کرده‌اند، باید کود مرغی را در اطراف پایۀ بوتۀ خیار پخش نمایید تا بوته بتواند در زمان آبیاری مواد مغذی را به آرامی جذب کند.

کود مرغی مایع برای گوجه فرنگی

کود مرغی مایع برای گوجه فرنگی یکی از بهترین کودهایی است که می‌توانید برای گیاهان گوجه فرنگی خود استفاده کنید. کود مرغی به دلیل داشتن سطح بالای نیتروژن، به عنوان مطلوب‌ترین کود طبیعی شناخته می‌شود. این کود نه تنها حاوی نیتروژن است، بلکه فسفات و پتاسیم نیز دارد که می‌تواند برای گیاهان گوجه فرنگی شما بسیار مفید باشد. نیتروژن به گیاه گوجه فرنگی در رشد برگ‌ها کمک می‌کند، فسفر برای رشد ریشه و ساقه مفید بوده و به رشد بذر کمک می‌کند و پتاسیم تأثیر بسیاری در رشد گل‌ها و میوه‌ها دارد.

کود مرغی مایع برای انگور

کود مرغی مایع برای انگور یکی از بهترین گزینه‌های موجود برای کشاورزان و باغداران است؛ زیرا این کود برای تقویت درختان انگور و محصولات آن‌ها بسیار مفید است. هم‌چنین این محصول برای تقویت انگور به ویژه در مواقع خاصی از سال بسیار ضروری است و دارای مواد بسیار مفیدی است که می‌تواند انگور را تقویت کرده و آن را برای میوه‌های بیش‌تر آماده کند. کود مایع مرغی برای انگور به کشاورزان کمک می‌کند تا علاوه بر داشتن درختان سالم، محصول بیش‌تری نیز برداشت کنند. هم‌چنین جالب است بدانید که این محصول گزینۀ خوبی برای از بین بردن آفات درخت انگور است.

بهترین کود مایع

بهترین کود مایع برای گیاهان عبارت است از یک نوع ترکیب شیمیایی تشکیل شده از ضروری‌ترین عناصر پرمصرف و کم‌مصرف مورد استفادۀ گیاه که از راه ریشۀ و برگ‌ گیاه جذب می‌شود و موجب تأمین مواد آلی و مغذی برای محصولات کشاورزی می‌گردد. این کودها که از طریق محلول‌پاشی مورد استفادۀ گیاهان قرار می‌گیرند، باعث افزایش کیفی و کمی محصولات و حاصلخیزی خاک خواهند شد.

نحوه مصرف کود مرغی مایع

در حقیقت نیاز گیاهان به انواع کود متفاوت است و بهتر است به مقدار مورد نیاز از آن استفاده کنید. چرا که اگر از کود به صورت اصولی استفاده نکنید، اثر مطلوب خود را بر جای نخواهد گذاشت. به صورت کلی نحوه مصرف کود مرغی مایع به دو صورت محلول‌پاشی و آبیاری است. در روش محلول‌پاشی می‌توان کود مرغی مایع را با غلظت ۲- ۵ لیتر در هزار لیتر آب برای تمام گیاهان زراعی و باغی مصرف کرد. اما در روش آبیاری این مقدار در سیستم‌های آبیاری تحت فشار و یا آبیاری سنتی قابل استفاده است. بسته به نوع محصول، نیاز گیاه و مواد مغذی موجود در خاک، بین ۴۰ تا ۶۰ لیتر کود در هر هکتار، پاسخگوی کلیه نیازها خواهد بود.

قیمت کود مرغی مایع

کود مهم‌ترین عامل رشد و تقویت خاک و گیاهان است. هر کود قابلیت‌های خاص خود را داشته و برای گیاهان مختلف کاربردهای متفاوتی دارد. به عنوان مثال برخی کودها برای تقویت خاک، برخی برای افزایش حاصل‌خیزی میوه‌ها و فرآورده‌های گیاهی، برخی برای افزایش ریشه‌زایی و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. در حال حاضر قیمت کود مرغی مایع در بازه قیمتی ۲۰۰.۰۰۰ تومان تا ۷۰۰.۰۰۰ تومان قرار دارد. قیمت‌گذاری روی کود به عوامل مختلفی مانند حجم بسته‌بندی و کیفیت آن بستگی خواهد داشت. در جدول زیر به لیست قیمت کود مرغی مایع اشاره شده است.
کود مرغی مایع حدود قیمت (تومان)
قیمت کود مایع مرغی دنیای تجارت مدل CHICKENMAX حجم ۱ لیتر ۱۶۵.۰۰۰
قیمت کود مایع مرغی ۲۰ لیتری سوت گرین ۵۵۰.۰۰۰
قیمت کود مرغی مایع بیو اگرو ۲۰ لیتری پرهام ۵۸۰.۰۰۰
قیمت کود مایع مرغی نیو داتیس آل حجم ۲۰ لیتر ۶۲۹.۰۰۰
قیمت کود مایع مرغی کینگ روستر پرهام حجم ۲۰ لیتر ۶۶۹.۰۰۰
قیمت کود مرغی مایع بن چیکو ۲۰ لیتری ۷۲۰.۰۰۰
قیمت کود هیومیک اسید مایع تتاکو HUMORE بسته یک لیتری ۸۵۰.۰۰۰
قیمت کود پلت مرغی مایع شوک اصل مایع ۲۰ لیتری ۹۰۰.۰۰۰
قیمت کود مایع مرغی غنی شده لارا چیکو ۲۰ لیتری ۹۶۰.۰۰۰
قیمت کود گوجه فرنگی شوک آمریکایی اصل مایع ۲۰ لیتری ۲.۸۰۰.۰۰۰
قیمت کود شوک نیترات کلسیم مایع اصل آمریکایی ۲۷درصد گالن ۲۰ لیتری ۳.۶۷۰.۰۰۰

قیمت کود مرغی فله‌ای

کود مرغی فله‌ای با باز کردن مواد مغذی و اضافه کردن مواد بیولوژی، به تقویت خاک شما کمک می‌کند. همین موضوع باعث می‌شود که محصولات شما سالم‌تر مانده و به خوبی در برابر هر چیزی در طبیعت، مقاومت کنند. در جدول زیر به آخرین قیمت کود مرغی فله‌ای در آذر ماه ۱۴۰۲ اشاره کرده‌ایم.
کود مرغی فله‌ای حدود قیمت (تومان)
قیمت کود مرغی گرانوله فله ۵۰۰ کیلویی ۲.۸۲۵.۰۰۰
قیمت کود مرغی گرانوله فله ۷۰۰ کیلویی ۳.۹۵۵.۰۰۰
قیمت کود مرغی گرانوله غنی شده با اسید هیومیک فله ۳۰۰ کیلویی ۲.۴۳۰.۰۰۰
قیمت کود مرغی گرانوله غنی شده با اسید هیومیک فله ۵۰۰ کیلویی ۳.۲۷۵.۰۰۰
قیمت کود مرغی گرانوله غنی شده با اسید هیومیک فله ۵۰۰ کیلویی ۳.۶۵۰.۰۰۰
قیمت کود مرغی گرانوله غنی شده با اسید هیومیک فله ۷۰۰ کیلویی ۵.۱۱۰.۰۰۰
قیمت کود مرغی گرانوله غنی شده با اسید هیومیک فله ۱۰۰۰ کیلویی ۷.۳۰۰.۰۰۰
قیمت کود پلیت (پلت) مرغی خالص فله ۳۰۰ کیلویی ۱.۶۹۵.۰۰۰
قیمت کود پلیت (پلت) مرغی خالص فله ۵۰۰ کیلویی ۲.۶۰۰.۰۰۰
قیمت کود پلیت (پلت) مرغی خالص فله ۷۰۰ کیلویی ۳.۶۴۰.۰۰۰
قیمت کود پلیت (پلت) مرغی خالص فله ۱۰۰۰ کیلویی ۵.۲۰۰.۰۰۰
قیمت کود پلیت (پلت) مرغی با پوشش گوگردی فله ۵۰ کیلویی ۳۲۷.۵۰۰
قیمت کود پلیت (پلت) مرغی با پوشش گوگردی فله ۱۰۰ کیلویی ۶۵۵.۰۰۰
قیمت کود پلیت (پلت) مرغی با پوشش گوگردی فله ۳۰۰ کیلویی ۱.۹۶۵.۰۰۰
قیمت کود پلیت (پلت) مرغی با پوشش گوگردی فله ۷۰۰ کیلویی ۴.۱۳۰.۰۰۰
قیمت کود پلیت (پلت) مرغی با پوشش گوگردی فله ۱۰۰۰ کیلویی ۵.۹۰۰.۰۰۰

قیمت کود مرغی پلیت شده ۲۵ کیلو

قیمت بسته‌های کود مرغی فله نوع گرانوله و پلیت شده در کیسه‌های ۲۵ کیلویی چیزی نزدیک به ۱۰۰ تا ۲۰۰ هزار تومان می‌باشد. جهت دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص می‌توانید با تأمین‌کنندگان و کارشناسان بازار بزرگ کشاورزی ایران تماس بگیرید. در ادامه لیست قیمت کود مرغی پلیت شده ۲۵ کیلو آورده شده است:


کود مرغی پلیت شده ۲۵ کیلو حدود قیمت (تومان)
قیمت کود پلیت مرغی وزن ۲۵ کیلوگرم ۱۲۰.۰۰۰
قیمت کود پلیت مرغی وزن ۲۵ کیلوگرم ۱۶۰.۰۰۰
قیمت کود پلیت (پلت) مرغی با پوشش گوگردی فله وزن ۲۵ کیلوگرم ۱۶۳.۷۵۰
قیمت کود مرغی گرانول ماگرو وزن ۲۵ کیلوگرم ۲۳۰.۰۰۰
قیمت کود پلت مرغی غنی شده‌ی بنفیر وزن ۲۵ کیلوگرم ۲۵۵.۰۰۰
قیمت کود پلت مرغی غنی شده تتاکو درجه B وزن ۲۵ کیلوگرم ۳۰۸.۰۰۰
قیمت کود پلت مرغی غنی شده تتاکو درجه A وزن ۲۵ کیلوگرم ۳۲۸.۹۰۰

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.