استفاده از دستگاه تصفیه آب ؛ هزینه یا تضمین سلامتی؟

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
  • بازدید : ۴۱۹

استفاده از دستگاه تصفیه آب در جوامع امروزی بسیار متداول شده و به عقیده بسیاری از متخصصین ، استفاده از آن علاوه بر اینکه هزینه کردن نیست ، بلکه برای سلامتی انسان نیز بسیار مفید می باشد .

در زیر به اختصار به پاره ای از مزایای استفاده از دستگاه تصفیه آب ، اشاره خواهد شد .
- با استفاده از دستگاه تصفیه آب از بروز بیماری های تنفسی, قلبی و حتی سرطان جلوگیری نمایید .
همانطور که میدانید ، کلر ماده ای ضدعفونی کننده است که به منظور ضد عفونی کردن سیستم آب شهری از آن استفاده می شود . در آب های شهری انواع باکتری ها, انگلها و ویروس ها وجود دارد که با اسستفاده از کلر ، این موجودات بیماری زا از بین می روند. متخصصین بر این باورند که از بین بردن کلر موجود در آب آشامیدنی ، باعث کاهش و یا عدم ابتلا به بسیاری از بیماری ها نظیر بیماری های قلبی ، سرطان و بسیاری از بیماری های تنفسی می گردد.
- برای سلامتی افراد خانواده شما بسیار مفید می باشد .
همانطور که می دانید تقریبا 80 درصد بدن انسان از آب تشکیل شده است و بنا به توصیه پزشکان بایستی هر فرد به صورت روزانه8 لیوان آب بنوشد و یا به عبارتی دیگر هر فرد سالم باید به ازای هر ده کیلوگرم از وزن خود ، یک کیلوگرم به صورت روزانه آب بنوشد .
- در زمان و هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد .

هزینه یک بطری آب آشامیدنی و معدنی از قیمت همان میزان بنزین بیشتر می باشد در حالی است که گاهی کیفیت آبهای موجود در بطریهای آشامیدنی و معدنی حتی کمتر از آب لوله کشی شهری می باشد . از طرف دیگر نوشیدن آب سالم و تصفیه شده خانواده شما را از بسیاری از بیماری ها دور نگه میدارد. خستگی و بی حوصلگی را از شما دور نگه میدارد.

- با استفاده از دستگاه تصفیه آب خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش دهید. 
دانشمندان معتقدند وجود یون های آلومینیوم موجود در آب آشامیدنی با بروز و ابتلا به بیماری آلزایمر رابطه مستقیمی دارد. آلومینیوم از جمله عناصری در بدن است که به راحتی دفع نمیگردد . و به مرور در مغز انسان رسوب نموده و باعث بروز بیماری هایی من جمله آلزایمر میشود.
در دستکاه تصفیه آب خانگی به علت استفاده از ممبران RO و سیستم تصفیه اسمز معکوس فلزات سنگینی همچون کادمیوم, آلومینیوم جیوه, سرب از آب حذف میگردد.
- کمک به حفظ محیط زیست
با استفاده از دستگاه تصفیه آب در واقع شما شروع به جمع آوری بطری های پلاستیکی از سطح شهر و محیط زیست شده اید که این موضوع به طور غیر مستقیم شما را تبدیل به یک حافظ محیط زیست می نماید .
- اصلاح طعم قهوه, چای و غذا
با استفاده از دستگاه تصفیه آب خانگی, به آبی سالم , گوارا و عاری از هرگونه ناخالصی و ماده شیمیایی دست خواهد یافت که این موضوع در کیفیت و طعم چای ف غذا و قهوه ای که برای خود تدارک میبینید بسیار تاثیر گذار می باشد .

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.