خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی استاندارد

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۱۱/۰۲
  • بازدید : ۵۶۷


نکات قابل توجه برای خرید یک سیستم استاندارد
ممکن است شما در نظر داشته باشید که یک دستگاه تصفیه آب با عملکرد ایده آل و کیفیت خوب و با قیمت بسیار مناسب برای منزل و یا محل کار خود خریداری نمایید . برای خرید بهترین خانگی استاندارد باید به نکاتی در مورد استانداردهای این نوع از دستگاهها آگاهی داشته باشید . باید بدانید که یک دستگاه سالم و استاندارد نه تنها کلیه مواد آلاینده موجود در آب را حذف میکند بلکه خود دستگاه نیز ضرری نداشته باشد . بنابراین توصیه میکنیم به هنگام تصفیه آب خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی استاندارد به نکات اشاره شده در این مقاله توجه نمایید .

همانطور که میدانید طی سالهای اخیر به علت مساله آلودگی آبهای شهری ، انواع دستگاه در شکل های مختلف و با کیفیت و شرایط گوناگون در بازار عرضه گردیده است . به همین علت ، خریداران این دستگاه به هنگام تصمیم گیری با طیف وسیعی از انواع دستگاه و قیمت های گوناگونی مواجه می شوند . پس اگر شما نیز قصد خرید دارید باید به عنوان یک مشتری اطلاعات کاملی راجع به نحوه کار و عملکرد و استانداردهای موجود داشته باشید تا به هنگام خرید دچار سردرگمی و اشتباه نشوید
پیش از هر چیز باید بدانید که یک دستگاه تصفیه آب که فاقد ایران کد باشد ، کالای قاچاق محسوب شده و نباید اقدام به خرید چنین دستگاهی نمایید . پس به عنوان اولین نکته ، توجه به برچسب ایران کد می باشد که راهنمای خوبی برای شناسایی کالای قاچاق از غیر قاچاق می باشد زیرا قطع به یقین دستگاهی که تقلبی یا قاچاق باشد ، از استانداردهای لازم بر خوردار نخواهد بود .
انواع گواهی نامه ها که ضمیمه جعبه دستگاه تصفیه آب می باشد ، میتواند نشانگر وجود استانداردهای لازم تولید در این دستگاه باشد ککه این نیز به عنوان یک راهنما به هنگام خرید میتواند شما را یاری نماید .
گواهینامه ها و استاندارد های بین المللی دستگاه تصفیه آب نیز یکی از راههای پیشگیری از خطا در خرید دستگاه تصفیه آب می باشد . بنابراین توصیه می شود که در زمان تهیه و خریداری دستگاه تصفیه آب به این موضوع و گواهینامه های ارائه شده توسط شرکت تولید کننده توجه نمایید . وجود این گواهینامه ها و برگه های استاندارد ، میتواند نشانه خوبی برای پی بردن به استاندارد بودن دستگاه تصفیه آب خریداری شده توسط شما باشد .
نکته دیگر توجه به علامت استاندارد دستگاه تصفیه آب می باشد . دستگاه تصفیه آب بدون علامت استاندارد قطعا فاقد کیفیت لازم می باشد بنابراین از خرید این وسیله اجتناب نمایید .
یکی دیگر از موارد قابل تامل در انتخاب بهترین دستگاه توجه به نوع تصفیه آب و عملکرد دستگاه می باشد . معمولا سیتمهای تصفیه آب مبتنی بر فیلتراسیون عملکرد کامل و مطلوبی ندارند و توصیه می شود در انتخاب خود توجه به سیستم تصفیه را در نظر داشته باشید . بهترین نوع تصفیه آب ، روش اسمز معکوس می باشد که در این روش اب پس از عبور از غشای ممبران دستگاه ، املاح و الاینده های خود را از دست داده و آب خروجی از ممبران های دستگاه آبی پاکیزه و فاقد آلودگی می باشد .
پیش از خرید با مقایسه انواع دستگاههای موجود در بازار و آگاهی از درستی یا نادرستی قیمت اعلام شده توسط فروشنده و همچنین پس از بررسی عوامل ذکر شده در مقاله فوق ، متوانید اقدام به خرید نمایید . در حال حاضر متاسفانه به علت وجود انواع دستگاهها با کیفیتهای مختلف ، پیدا کردن دستگاهی مناسب با قیمت ایده آل کار نسبتا سخت اما قابل انجامی میباشد .

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.