با تصویب مجلس؛ وزارت علوم موظف به ساماندهی دانشجویان رشته‌های مرتبط با کشاورزی شد

  • تاریخ انتشار : ۰۰۰۰/۰۰/۰۰
  • بازدید : ۸۰۲

با تصویب مجلس؛
وزارت علوم موظف به ساماندهی دانشجویان رشته‌های مرتبط با کشاورزی شد
خبرگزاری فارس: نمایندگان مجلس وزارت علوم و دانشگاه‌ها را موظف به ساماندهی دانشجویان رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها و مراکز و موسسات آموزش عالی مرتبط با کشاورزی کردند.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، نمایندگان مجلس در جلسه علنی روز سه‌شنبه موادی دیگر از طرح افزایش بهره‌وری بخش کشاورزی را بررسی و تصویب نهایی کردند.
بر اساس مصوبه مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همه دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیر دولتی موظف شدند تعداد، رشته و ترکیب جنسی دانشجویان رشته‌های تحصیلی دانشگاه‌ها، مراکز و مؤسسات آموزش عالی مرتبط با کشاورزی را قبل از اعلام و پذیرش، بر اساس نیازسنجی و مدیریت منابع انسانی که از سوی وزارت جهاد کشاورزی انجام می‌شود، ساماندهی کند.
همچنین مجلس وزارت جهاد کشاورزی را موظف کرد حداکثر ظرف 2 سال پس از تصویب این قانون نسبت به ایجاد پایگاه اطلاعاتی تولیدکنندگان بخش کشاورزی و الزام آنان به ثبت اطلاعات فعالیت‌های تولیدی خویش در آن، ایجاد پایگاه اطلاعات جامع کشاورزی بر پایه فناوری اطلاعات و شبکه مدیریت دانش و اطلاعات کشاورزی و روستایی برای ارائه خدمات علمی، آموزشی، فنی، ترویجی و سایر اطلاعات مورد نیاز اقدام کرده و در دسترس عموم قرار دهد.

خبرگزاری فارس 89/2/14

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.