کشاورزان با شرکت‌های خصوصی تعامل داشته باشند

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۰۹/۲۰
  • بازدید : ۵۶۳
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: کشاورزان باید با شرکت‌های خصوصی تعاملات خوبی برقرار کنند، به نحوی‌ که کشاورزان قراردادهای همکاری با این شرکت‌ها منعقد کنند.
به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، عباس کشاورز شامگاه یکشنبه در آئین افتتاحیه پنجمین نمایشگاه صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری، آبرسانی، دام‌و طیور، شیلات، آبزیان و دامپزشکی، اظهار کرد: نمایشگاه خوبی را خصوصاً در حوزه آبیاری شاهد هستیم، چراکه امروز کشور در زمینه آب دارای مشکلات جدی است.
وی خاطرنشان کرد: سیستم ماشین‌آلات کشاورزی و سیستم‌های کم‌خاک‌ورز و خاک‌ورزای مرکب این نمایشگاه جالب بود.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با ابراز خرسندی از حضور بخش خصوصی در زمینه کشاورزی، بیان کرد: خوشبختانه شرکت‌های خصوصی در بخش تجهیزات، لوازم و ادوات با نیازهای روز کشاورزی هم‌سو هستند.
کشاورز تصریح کرد: ضرورت دارد کشاورزان با شرکت‌های خصوصی تعاملات خوبی برقرار کنند، به نحوی‌ که کشاورزان قراردادهای همکاری با این شرکت‌ها منعقد کنند.
وی، سیستم سم‌پاشی هوشمند را از نکات برجسته این نمایشگاه دانست و افزود: با توجه به بازدیدهایی که داشتم تاکنون به چنین موردی برنخورده بودم و این نشان از کیفیت بالای پنجمین نمایشگاه صنایع و ماشین‌آلات کشاورزی، نهاده‌ها، آبیاری، آبرسانی، دام‌وطیور، شیلات، آبزیان و دامپزشکی است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی یادآور شد: بانک کشاورزی همراهی خوبی با جهاد کشاورزی داشته و مانعی برای کشاورزان ایجاد نمی‌کند.

خبرگزاری فارس – 96/9/20

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.