مصوبه بخشودگی و امهال وام کشاورزان به بانک ها ابلاغ نشده است

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۰
  • بازدید : ۳۴۱
یک مقام مسئول گفت: با وجود پذیرفتن مصوبه بخشودگی سود و جرایم اقساط کشاورزان از سوی دولت، اما تاکنون به بانک ها ابلاغ نشده است.
محمد شفیع ملک زاده رئیس نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی ، با انتقاد از عدم ابلاغ بخشودگی و امهال وام کشاورزان به بانک ها اظهار کرد: با وجود آنکه بخشودگی سود و جرایم اقساط کشاورزان و امهال تسهیلات به مدت سه سال برای سررسید اقساط تا پایان سال از سوی دولت پذیرفته شده ، اما این مهم تاکنون به بانک ها ابلاغ نشده است.
وی با اشاره به اینکه کشاورزان در سردرگمی و بلاتکلیفی به سر می برند، افزود: اگرچه طی هفته های اخیر قرار بود پس از تامین منابع مالی، مصوبه جدید بخشودگی وام کشاورزان به بانک ها اعلام شود، اما متاسفانه این امر به فراموشی سپرده شده است.
ملک زاده ادامه داد: کمیسیون کشاورزی مجلس به عنوان ناظر بر اجرای قانون باید پیگیر این موضوع باشد که دلیل اعلام نشدن مصوبه جدید بخشودگی و امهال وام کشاورزان برای تعیین تکلیف وضعیت کشاورزان چیست؟
بخشنامه جدید بخشودگی و امهال وام کشاورزان ابلاغ می‌شود
رئیس نظام صنفی کشاورزی در پایان تصریح کرد: با توجه به شرایط نامساعد کشاورزان و خسارت های سنگینی که در سال های اخیر به آنها وارد شده است، صدور ابلاغیه جدید می تواند تا حدودی مشکلات تولیدکنندگان را مرتفع کند چرا که آنها با ابلاغ مصوبه جدید حاضرند با فروش ملک، قرض و راه های دیگر اصل بدهی خود به بانک ها را پرداخت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان – 97/9/10

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.