معاون وزیر جهاد کشاورزی :تعاون روستایی برای ساماندهی 11 هزار تعاونی برنامه ویژه ای دارد

  • تاریخ انتشار : ۰۰۰۰/۰۰/۰۰
  • بازدید : ۸۶۷
معاون وزیر جهاد کشاورزی :تعاون روستایی برای ساماندهی 11 هزار تعاونی برنامه ویژه ای دارد
در سال کار مضاعف، همت مضاعف، سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور برنامه جامع و کارشناسانه ای را برای تعاونیها و تشکلهای بخش کشاورزی تعریف کرده است.
معاون وزیر جهاد کشاورزی با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار ایانا گفت: این برنامه برای آن است که بخش تعاونیها و تشکلها در تحقق اهداف به شکل برنامه پذیر مدیریت شود.
سیدمحمد موسوی افزود: این برنامه جامع با مشارکت تعاونیها و تشکلهای بخش کشاورزی تعریف شده و مسئولیت حدود 11 هزار تعاونی و تشکل را جهت تحقق اهداف بخش کشاورزی در برنامه کلان و توسعه ملی تعریف و تعقیب می کند.
وی خاطرنشان کرد: از طریق تعاونیها و تشکلها این وظایف به شکل کمی برای هر یک از حلقه های زنجیره اقتصادی محصولات کشاورزی تعریف خواهد شد و به دنبال آن هستیم که این مهم بتواند عملیاتی شود.
عرضه محصولات خرید تضمینی در بورس کشاورزی
رییس سازمان مرکزی تعاون روستایی کشور با اعلام اینکه در سال جاری تلاش شد با کمک بورس، فروش محصولاتی که به صورت تضمینی خریداری شده بودند، در رینگ کشاورزی عرضه شود، تصریح کرد: به ویژه محصولاتی چون جو و ذرت از طریق بورس عرضه خواهد شد و راهکارهای قانونی آن نیز فراهم شده است.
موسوی همچنین ادامه داد: با سپرده شدن وظیفه خرید تضمینی برگ سبز چای به سازمان چای کشور در سال جاری، حاضریم که این سازمان را کمک کنیم اما اعتقاد داریم که متولی اصلی چای می تواند از پس این وظیفه برآید .

خبرگزاری ایانا - 89/2/19

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.