سیستم حمل جوجه یک روزه

  • تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۰۶/۰۲
  • بازدید : ۱۵۷۹
کانتینر های وی‍‍ژه همراه با تهویه برای حمل جوجه های یک روزه
شرکت هیرینگ طراحی ، ساخت و تعمیر و نگهداری دستگاههای حمل جوجه را عهده دار میباشد . حمل و نقل جوجه ها تحت شرایط مناسب و در یک مسافت طولانی با سیستم حمل و نقل هیرینگ که با تکنولوژی بسیار بالا ساخته میشود حقیقتی است که درباره آن صحبت میشود و بسیاری از شرکتهای اروپایی با انتخاب هوشیارانه و دقیق خود بر این مطلب تاکید دارند.
هر دو گروه بیولوژیست ها و بنگاههای اقتصادی پرورش طیور از ما این درخواست را دارند که جوجه ها در مسافت طولانی و با شرایطی عالی حمل شوند.
هزینه حمل برای هر جوجه و صرفه اقتصادی انرژی لازم برای آن همزمان با یک همفکری و تشریک مساعی در سیستم حمل پیشنهادی ما در نظر گرفته شده است .
پوشش سیرکولاسیون هوا
هنگام حمل و نقل سیرکولاسیون هوا تمام فضای بار را بطور ثابت پوشش میدهد. Bodywork هیرینگ از دو سیستم منحصر بفرد سیرکولاسیون که در ارتباط با دمنده ها هستند استفاده می کند .
کارتن ها یا سبد های فوقانی از سیستم بالایی و طبقات زیرین از طریق سیستمی که در کف قرار گرفته و هوا از طریق منفذ های تهویه با فشار کافی به خارج پرتاب میشوند استفاده میکنند و هوای استفاده شده نیز از طریق سقف با فشار زیاد به خارج رانده میشود.
تکنولوژی بالای سیستم سرمایش و گرمایش
درجه حرارت پیوسته 27- 28 درجه سانتیگراد برای مسافت های کوتاه و طولانی فوق العاده مهم است. سیستم کاملا اتوماتیکی برای جوجه ها معرفی شده است و طی سالها آنرا توسعه داده ایم تا درجه حرارت ثابت و مطمئنی را در فضای بار داشته باشیم. درصورت لزوم میتوان عملکرد دستگاه و هوای داخل کابین را بدون مانع از طریق نمایشگرهای دیجیتالی کنترل و تنظیم نمود و یا از طریق کامپیوتر میتوان فاکتورهای سیستم کنترل هوا را از طریق جعبه فرمان (Siemens) اندازه گیری کرد. راند مان بالای عملکرد سیستم مشخصه بارز این سیستم است و با استفاده از تکنولوژی بالا در انتخاب یونیت مناسب برای کابین راننده و فضای بار هماهنگی ویژه ای ایجاد شده است و کامپیوتر به 4 زبان میتواند با بهره بردار ارتباط برقرار نماید. هوای مناسب برای هر موجود زنده بستگی به سه عامل مهم دارد درجه حرارت ، رطوبت و شدت جریان هوا و به تنهایی نباید عامل حرارت را مد نظر داشت و به دو فاکتور دیگر توجهی نکرد بلکه ترکیب درست این سه عامل به نحوی که قابل کنترل نیز باشند شرایط مشخص و ویژه ای را برای حمل جوجه ها دربرخواهد داشت . حمل و نقل حرفه ای راهی است برای آنکه فارم های پرورش مرغ همیشه و بدون نگرانی جوجه های سالم مورد نیاز را در اختیار داشته باشند.
حمل و نقل حیوانات زنده کوچک و مواد غذایی تازه
شرکت هیرینگ همینطور میتواند کانتینرهای ویژه برای حمل ماکیان ، تخم مرغ و حیوانات کوچک و همچنین کانتینر ویژه سرد خانه دار برای حمل و نقل مواد غذایی تازه را داشته باشد.

دیدگاه ها


اگر تصویر خوانا نیست اینجا کلیک کنید

همزمان با تأیید انتشار دیدگاه من، به من اطلاع داده شود.
* دیدگاه هایی كه حاوي توهين است، منتشر نمی شود.
* لطفا از نوشتن دیدگاه های خود به صورت حروف لاتين (فينگليش) خودداري نماييد.